Mały Głód gra w Fortnite
Marka Danio (Danone) wystartowała z gamingową aktywacją w świecie gry Fortnite.
W najnowszej kampanii w charakterystyczny i podstępny dla siebie sposób próbuje wzbudzić ssanie w brzuchach graczy Fortnite relacjonujących swoje potyczki za pośrednictwem platformy do livestreamingu gier Twitch.tv.
VMLY&R z aktywacją dla Małego Głoda
Na potrzeby projektu agencja VMLY&R stworzyła pierwszy format reklamowy, który – bazując na sztucznej inteligencji – analizuje rozgrywkę i uruchamia reklamę dokładnie w momencie, gdy energia postaci spada.
Za pomocą technologii bazującej na sztucznej inteligencji (AI – Artificial Intelligence), Mały Głód wie dokładnie, co dzieje się w trakcie rozgrywki prowadzonej przez streamera. Jego cięta riposta jest gotowa na wiele scenariuszy i atakuje dokładnie w momencie, kiedy postaci w Fortnite spada poziom energii.
Do promocji aktywacji zaangażowano grupę streamerów - to Taiovsky Crew, czyli Patryk „Taiovsky” Winny i Paweł „LiLqki” Knicz, a także Jakub "Hycel" Krawczyk i Dominik "Beznickos" Przygoda. Codziennie od 19 do 26 lutego ekipa streamerów prowadzi transmisje na Twitchu, by na froncie zmierzyć się z Małym Głodem i poznać sprawdzoną metodę na głoda.
Aktywację przygotowała VMLY&R. Za emisję kampanii odpowiada startup inSTREAMLY.
Dołącz do dyskusji: Mały Głód gra w Fortnite