126 tys. widzów „Magia nagości. Polska 3”, Zoom TV planuje czwartą edycję
Trzeci sezon programu Zoom TV „Magia nagości. Polska” oglądało średnio 126 tys. widzów, o 103 tys. osób mniej niż przed rokiem. Cykl miał kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji. - Jest duża szansa, że będziemy kontynuować ten projekt, ale ostatecznej decyzji jeszcze nie podjęliśmy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, dyrektorka programowa i ds. produkcji telewizyjnej w Grupie Kino Polska.
Zoom TV trzeci sezon programu „Magia nagości. Polska” nadawał w piątki o godz. 23.00, w okresie od 16 września do 28 października 2022 roku. Średnia widownia emisji cyklu wyniosła 126 tys. osób. Przełożyło się to na 2,03 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 1,79 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadził czwarty odcinek, który śledziło 154 tys. widzów.
Dla porównania, pierwszy sezon „Magia nagości. Polska” emitowany od 3 września do 1 października ub.r. śledziło 229 tys. osób. Przełożyło się to na 3,50 proc. udziału stacji w 4+ i 4,09 proc. w 16-49. Program stracił 103 tys. widzów.
Premiery polskiej wersji „Magii nagości” miały kilkukrotnie wyższe wyniki, niż średnie długookresowe udziały stacji. Udział Zoom TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,49 proc., a w grupie 16-49 było to 0,52 proc.
Show „Magia nagości. Polska” jest oparty na brytyjskim formacie „Naked Attraction” produkcji Studia Lambert, które jest częścią All3Media. Dotychczas lokalne wersje projektu powstały w takich krajach, jak: Dania, Finlandia, Niemcy, Rosja i Włochy. Formuła programu polega na tym, że uczestnicy wybierają kandydata lub kandydatkę na randkę jedynie na podstawie ich nagich ciał. Program jest eksperymentem telewizyjnym, który próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy wybór partnera lub partnerki wyłącznie w oparciu o cechy fizyczne determinuje na przykład powodzenie związku.
Gospodynią show jest aktorka Beata Olga Kowalska, znana m.in. z serialu „Ranczo”.
Zoom TV zadowolony z wyników, w planach czwarty sezon
Zoom TV planuje realizację czwartego sezonu programu „Magia nagości. Polska”, ale ostateczna decyzja nie została jeszcze podjęta (mimo, że stacja już wstępnie poszukuje uczestników chętnych do udziału w projekcie). „Magia nagości. Polska 4” mogłaby trafić do ramówki stacji w 2023 roku. Ewentualną kontynuację cyklu najprawdopodobniej bez zmian poprowadzi Beata Olga Kowalska.
- Jest duża szansa, że będziemy kontynuować ten projekt, ale ostatecznej decyzji o wyprodukowaniu czwartego sezonu „Magii…” jeszcze nie podjęliśmy - ostatnio komentowała portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, dyrektorka programowa i ds. produkcji telewizyjnej w Grupie Kino Polska.
- Jesteśmy zadowoleni z trzeciego sezonu programu „Magia nagości. Polska”, który aktualnie jest najbardziej rozpoznawalną pozycją ramówkową w Zoom TV. To wizytówka naszej stacji, która ciągle notuje bardzo dobre wyniki oglądalności, cieszy się też największym zainteresowaniem użytkowników naszego serwisu FilmBox+ - dodaje.
Za produkcję wykonawczą „Magia nagości. Polska” odpowiada spółka Jake Vision.
Dołącz do dyskusji: 126 tys. widzów „Magia nagości. Polska 3”, Zoom TV planuje czwartą edycję
Rabka Zdrój (2021 r. - 12662 mieszkańców). Albo Boguchwała (2021 - 6140 mieszkaców) z Krzyżem Wielkopolskim (6147).