Magdalena Milewska przeszła z RASP do Allegro. Została szefową strategii reklamowej
Magdalena Milewska, była dyrektorka departamentu content marketingu w Ringier Axel Springer Polska, dołączyła do zespołu reklamy Grupy Allegro. Objęła tam stanowisko head of advertising strategy & special projects - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Milewska odpowiada za rozwój istotnych motorów wzrostu Allegro - strategii reklamowej oraz projektów specjalnych.
Stanowisko objęte teraz przez Milewską wcześniej pełniła Olga Knap-Nowacka, która przeszła do Empik Group, gdzie pracuje jako head of ads and partnership.
Magdalena Milewska przez ponad 12 latach związana była Ringier Axel Springer Polska, gdzie od lutego ub.r. do maja br. była dyrektorką departamentu content marketingu. Zastąpiła ją ta Ewelina Czarnota.
Wcześniej Milewska w RASP pracowała jako w biurze reklamy m.in. jako dyrektorka projektów wideo, dyrektorka projektów specjalnych i kierowniczka sprzedaży specjalnej.
W pierwszym kwartale br. grupa Allegro przy wzroście przychodów o 15,1 proc. do 1,393 mld zł zanotowało spadek zysku netto z 269,6 do 166,9 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Milewska przeszła z RASP do Allegro. Została szefową strategii reklamowej