SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyny młodzieżowe straciły, „Bravo” liderem

W październiku 2012 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że będący liderem zestawienia dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2012 roku zanotował średnią sprzedaż ogółem na poziomie 163 124 egz. i stratę względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wynoszącą 10,55 proc.

Drugie miejsce zajął miesięcznik „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 75 000 egz. Pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu wynoszący 30,97 proc.

Natomiast ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem zmalała o 19,02 proc. i ostatecznie wyniosła 72 987 egz.

Wirtualnemedia.pl październik
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 163124 182368
Twist 75000 108654
Bravo Girl 72987 90130
Fun Club 69767 80195
Popcorn 28077 33414


W październiku 2012 roku w porównaniu do września 2012 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 0,86 proc.) pochwalić się może „Bravo”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer) - było to 35,81 proc.

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP październik wrzesień
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 163124 161738
Twist 75000 102647
Bravo Girl 72987 94759
Fun Club 69767 108688
Popcorn 28077 27891

Dołącz do dyskusji: Magazyny młodzieżowe straciły, „Bravo” liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl