Magazyny luksusowe tracą czytelników. „Uroda Życia” najmocniej w dół
W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był niezmiennie „Twój Styl”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Joy”, najwięcej straciła „Uroda Życia”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2015 roku wyniosła 218 937 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do listopada 2014 roku pismo to zanotowało stratę o 1,25 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce należało do shoppingowego magazynu „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 80 057 egz., po spadku o 24,58 proc.
Trzecia pozycja należała do magazynu „Joy” (Marquard Media Polska), który przed rokiem był siódmy. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 76 278 egz., po wzroście o 5,61 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei najwięcej - 26,14 proc. - straciła „Uroda Życia” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 53 601 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca 6. na 11.
Wirtualnemedia.pl |
listopad |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
290 048 |
220 461 |
218 937 |
289 957 |
222 965 |
221 699 |
Avanti |
155 000 |
80 414 |
80 057 |
178 000 |
106 499 |
106 147 |
Joy |
160 000 |
76 278 |
76 278 |
160 000 |
72 226 |
72 226 |
Cosmopolitan |
160 000 |
75 766 |
75 766 |
160 000 |
90 115 |
90 115 |
Pani |
134 994 |
67 959 |
67 759 |
139 956 |
78 126 |
77 826 |
Zwierciadło |
140 000 |
65 060 |
63 890 |
140 000 |
71 667 |
71 667 |
Be Active. Dietetyka & Fitness |
124 160 |
61 193 |
61 193 |
- |
- |
- |
Wysokie Obcasy Extra |
128 000 |
67 901 |
58 101 |
130 000 |
80 101 |
73 962 |
Women’s Health |
140 000 |
58 099 |
58 099 |
- |
- |
- |
Glamour |
128 890 |
53 986 |
53 766 |
119 893 |
68 302 |
66 302 |
Uroda Życia |
119 206 |
70 898 |
53 601 |
230 945 |
72 569 |
72 569 |
Grazia |
119 984 |
51 221 |
51 021 |
- |
- |
- |
Elle |
97 000 |
49 562 |
47 342 |
100 000 |
58 211 |
56 211 |
Hot Moda |
115 000 |
47 282 |
47 282 |
125 000 |
51 997 |
51 997 |
In Style - Edycja Polska |
106 000 |
41 268 |
41 048 |
90 000 |
41 704 |
41 704 |
Harpers Bazaar |
50 000 |
20 448 |
20 448 |
60 000 |
26 432 |
26 432 |
Shape |
45 290 |
17 980 |
14 980 |
38 000 |
19 151 |
19 151 |
W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 4,22 proc.) również pochwalić się mógł „Joy”. Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciła „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 59,72 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
listopad |
październik |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
290 048 |
220 461 |
218 937 |
289 986 |
236 607 |
233 699 |
Avanti |
155 000 |
80 414 |
80 057 |
195 150 |
137 730 |
137 228 |
Joy |
160 000 |
76 278 |
76 278 |
160 000 |
93 365 |
73 187 |
Cosmopolitan |
160 000 |
75 766 |
75 766 |
160 000 |
75 777 |
75 777 |
Pani |
134 994 |
67 959 |
67 759 |
134 772 |
86 588 |
86 388 |
Zwierciadło |
140 000 |
65 060 |
63 890 |
145 000 |
87 900 |
86 715 |
Be Active. Dietetyka & Fitness |
124 160 |
61 193 |
61 193 |
122 000 |
65 743 |
65 743 |
Wysokie Obcasy Extra |
128 000 |
67 901 |
58 101 |
130 000 |
74 104 |
63 034 |
Women’s Health |
140 000 |
58 099 |
58 099 |
140 030 |
70 651 |
70 651 |
Glamour |
128 890 |
53 986 |
53 766 |
120 000 |
79 988 |
79 768 |
Uroda Życia |
119 206 |
70 898 |
53 601 |
136 590 |
77 474 |
60 393 |
Grazia |
119 984 |
51 221 |
51 021 |
154 983 |
127 057 |
126 657 |
Elle |
97 000 |
49 562 |
47 342 |
120 000 |
71 148 |
68 928 |
Hot Moda |
115 000 |
47 282 |
47 282 |
115 000 |
50 341 |
50 341 |
In Style - Edycja Polska |
106 000 |
41 268 |
41 048 |
120 000 |
68 788 |
68 568 |
Harpers Bazaar |
50 000 |
20 448 |
20 448 |
53 000 |
23 781 |
23 781 |
Shape |
45 290 |
17 980 |
14 980 |
50 000 |
23 307 |
23 307 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Magazyny luksusowe tracą czytelników. „Uroda Życia” najmocniej w dół
Nie manipulujecie