702 tys. widzów „Magazynu śledczego Anity Gargas”. TVP przegrywa z TVN
Program „Magazyn śledczy Anity Gargas” na początku sezonu 2021/2022 ogląda średnio 702 tys. osób. TVP1 w czasie emisji misyjnej audycji jest wiceliderem rynku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Aktualnie premierowe odcinki „Magazynu śledczego Anity Gargas” na antenie TVP1 pokazywane są w czwartki o godz. 22.15, tuż po „Sprawie dla reportera” Elżbiety Jaworowicz. Średnia widownia premierowych odcinków misyjnej audycji w okresie od 9 września do 7 października 2021 roku wyniosła 702 tys. osób, co przełożyło się na 7,19 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 3,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,61 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię zgromadził odcinek z 30 września, który oglądało 856 tys. widzów.
TVP1 w paśmie nadawania „Magazynu śledczego Anity Gargas” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN z udziałem na poziomie 11,99 proc., nadający w tym czasie końcówkę „Kuchennych rewolucji” i filmy fabularne. Trzecia jest TVP2 (6,20 proc.; gł. seriale fabularne), a czwarty - Polsat (5,99 proc.; gł. „Love Island. Wyspa miłości”).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 telewizyjna Jedynka jest czwarta.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Dołącz do dyskusji: 702 tys. widzów „Magazynu śledczego Anity Gargas”. TVP przegrywa z TVN