„Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda 630 tys. widzów w TVP1
Nowy program „Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda średnio 627 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji audycji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
„Magazyn śledczy Anity Gargas” na antenie TVP1 pokazywany jest w środy o godz. 21.50, począwszy od 21 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków misyjnej audycji (do 5 października) wyniosła 627 tys. osób, co przełożyło się na 4,79 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 2,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który oglądało 759 tys. widzów.
Trzy topowe odcinki audycji
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
21-09-2016 | 759 105 | 5,93% |
28-09-2016 | 509 459 | 3,97% |
05-10-2016 | 612 165 | 4,48% |
Średnio: | 627 461 | 4,79% |
TVP1 w paśmie nadawania „Magazynu śledczego Anity Gargas” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 17,94 proc., nadająca w tym czasie „Na sygnale”. Drugi jest TVN (12,01 proc.; „Azja Express”), a trzeci - Polsat (7,65 proc.; „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” i „Rinke za kratami”).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 liderem jest TVN, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat i Jedynka.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP2 | 2 350 090 | 17,94% | 820 539 | 14,70% | 1 346 704 | 16,40% |
TVN | 1 573 285 | 12,01% | 1 034 182 | 18,53% | 1 237 106 | 15,07% |
Polsat | 1 001 651 | 7,65% | 542 507 | 9,72% | 701 028 | 8,54% |
TVP1 - Magazyn śledczy Anity Gargas | 627 461 | 4,79% | 129 729 | 2,32% | 269 105 | 3,28% |
Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 10,25 proc.
Dołącz do dyskusji: „Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda 630 tys. widzów w TVP1
(fajny oksymoron - prawicowy dziennikarz :)