SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyn “Playbox” sprzedał się w 20 tys. egz.

Pierwszy numer nowego dwumiesięcznika “Playbox” (Wydawnictwo Bauer), poświęconego grom na konsole, sprzedał się w liczbie ok. 20 tys. egz. - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

Magazyn zadebiutował na rynku 31 marca br. w nakładzie 50 tys. egz. Znaleźć w nim można najważniejsze informacje ze świata konsol i gier konsolowych, a także opisy poszczególnych gier. “Playbox” liczy 112 stron i kosztuje 9,99 zł. Zespół redakcyjny pisma składa się głównie z dziennikarzy siostrzanego tytułu“CD Action”

Obecnie w sprzedaży jest drugi numer magazynu, który ukazał się 31 maja br.

>>> Prasa komputerowa: “Play!” stracił najwięcej, liderem “PC Format”

Dołącz do dyskusji: Magazyn “Playbox” sprzedał się w 20 tys. egz.

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pan_znawca
idiotyczna nazwa
odpowiedź
User
Q
ok 20 tys, czyli poniżej.... z 50 k nakładu. sukces?
w tych tytułach są spore koszty licencji na dołączane CDki, ciekawe jakim wynikiem zamknie się model biznesowy?
odpowiedź
User
do Q
@Q: pisząc takie głupoty udowadniasz, ze nie masz pojęcia o czym piszesz. Po pierwsze - wymień polski magazyn o grach konsolowych, do którego dołączana jest płyta. Wszystkie (trzy) wychodzą BEZ płyty, więc o kosztach jakich licencji piszesz? Po drugie - wiesz jaka jest sprzedaż pozostałych dwóch pism konsolowych - waha się miedzy 15 a 20 tys. miesięcznie. Więc sprzedaż Playboxa jest w jakimś stopniu sukcesem (umiarkowanym rzecz jasna :-) - nowe pismo z praktycznie zerowa reklamą dorównało (o ile nie pokonało, bo konkurencja nie ujawnia swojej sprzdaży) konkurentom.
odpowiedź