Magazyn “Playbox” sprzedał się w 20 tys. egz.
Pierwszy numer nowego dwumiesięcznika “Playbox” (Wydawnictwo Bauer), poświęconego grom na konsole, sprzedał się w liczbie ok. 20 tys. egz. - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
Magazyn zadebiutował na rynku 31 marca br. w nakładzie 50 tys. egz. Znaleźć w nim można najważniejsze informacje ze świata konsol i gier konsolowych, a także opisy poszczególnych gier. “Playbox” liczy 112 stron i kosztuje 9,99 zł. Zespół redakcyjny pisma składa się głównie z dziennikarzy siostrzanego tytułu“CD Action”
Obecnie w sprzedaży jest drugi numer magazynu, który ukazał się 31 maja br.
>>> Prasa komputerowa: “Play!” stracił najwięcej, liderem “PC Format”
Dołącz do dyskusji: Magazyn “Playbox” sprzedał się w 20 tys. egz.
w tych tytułach są spore koszty licencji na dołączane CDki, ciekawe jakim wynikiem zamknie się model biznesowy?