SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Od marca nowe pismo dla dzieci „Bing” o przygodach króliczka i jego przyjaciół

Od marca nakładem wydawnictwa Egmont Polska ukaże się nowy magazyn „Bing” dla dzieci w wieku przedszkolnym. Dwumiesięcznik będzie adresowany do fanów przygód króliczka Binga i jego przyjaciół.

W każdym numerze mali czytelnicy - podobnie jak w serialu - wspólnie z Bingiem i jego przyjaciółmi podejmą codzienne, nowe wyzwania oraz rozwiążę związane z nimi problemy. W piśmie znajdą się opowiadania, łamigłówki, wycinanki czy rysowanki. Na łamach magazynu zostaną również zaprezentowane gry, zabawy i zagadki z udziałem głównego bohatera bajki. Zadania w piśmie miały zostać tak dobrane, by pobudzać wyobraźnię i pomysłowość dziecka, a także poprzez zabawę uczyć pisania, znajdowania różnic czy zachęcać do muzycznych zabaw i aktywności. Pismo zostało wydane na specjalnym papierze, który ma ułatwić rysowanie i kolorowanie, z grubszą i błyszczącą okładką.

W poszczególnych wydaniach pisma na małych czytelników będzie dodatkowo czekać plakat, oraz zabawka związana ze światem bohaterów. Do pierwszego numeru będą dołączone figurki Binga i Flopa.

Cena egzemplarza wraz z dodatkami wyniesie 10,99 zł. Czasopismo skierowane jest do dziewczynek i chłopców w wieku 2-5 lat.

Przygody króliczka Binga w Polsce są prezentowane na kanale dziecięcym MiniMini+ w animacji o tym samym tytule.

Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych, komunikację w mediach społecznościowych oraz mediach własnych Egmontu. W ofercie wydawniczej Egmont Polska dostępne są również książki o przygodach Binga.

Redaktor naczelną pisma jest Jolanta Tomala.

Dołącz do dyskusji: Od marca nowe pismo dla dzieci „Bing” o przygodach króliczka i jego przyjaciół

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kumba
nie bede kupowal lepsze sa inne gazety niz krolik-murzyn
0 0
odpowiedź
User
TakaPrawda
Lata lecą a wydawcy umierającej prasy nie potrafią się nauczyć, że młodych trzeba przekonywać, że prasa jest im potrzebna. Zamiast tego wypuszczają na rynek pismo i liczą, że się sprzeda. I to jest pewnie kolejny tytuł, który nic nie robiąc dla edukacji liczy, że się utrzyma. I tak będzie liczył do pewnego zebrania na którym załoga usłyszy, że niby format się nie sprzedał...
0 0
odpowiedź
User
Ania
Córka zadowolona fajna gazetka. Super pomysł. Świetne figurki. Jeszcze przydałaby się Masza i Niedźwiedź. Pozdrawiam
0 0
odpowiedź