Maciej Turkawski group account managerem w Schulz brrand friendly
Maciej Turkawski po dwóch latach pracy w agencji Schulz brand friendly awansował na stanowisko group account managera.
- Schulz w czasie kryzysu pandemicznego bardzo przyspieszył, zatrudniliśmy wiele osób i zmieniliśmy część struktur. Dział client service także się rozrósł i powstała potrzeba bezpośredniego wsparcia dla jego członków. Zapewni je Maciej Turkawski, bardzo doświadczony i konsekwentny menedżer - komentuje Monika Popowska, client service director w Schulz brand friendly.
Maciej Turkawski działa w branży marketingowej od 2004 roku. Wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach Handmade, Eura7, Demo oraz IRR, koordynując prace m.in. dla Honda Polska, Orlen Oil, BP Polska, Tauronu, Kompanii Piwowarskiej, Netto czy Maspexu.
W Schulz brand friendly jest od 2018 roku i obsługuje takich klientów, jak FFiL Śnieżka, Valeant Pharma Poland, Donegal, Bausch Health czy Kraft Heinz (Pudliszki).
Dołącz do dyskusji: Maciej Turkawski group account managerem w Schulz brrand friendly