M-commerce w Europie dużo częściej na smartfonach niż tabletach
W większości europejskich państw więcej ruchu w serwisach umożliwiających mobilne zakupy pochodzi ze smartfonów niż tabletów - wynika z badania Twenga.
Badanie Twenga, międzynarodowej wyszukiwarki i porównywarki cen, objęło aktywność w obrębie jej sieci. Okazało się, że w Hiszpanii 3/4 ruchu w serwisach m-commerce pochodzi ze smartfonów. Zbliżone wskaźniki odnotowano także w Polsce (72 proc.), Włoszech (71 proc.) i Wielkiej Brytanii (70 proc.).
Smartfony przeważają także w Niemczech (56 proc.) i Francji (54 proc.). Wyjątkiem jest Holandia, gdzie 59-proc. udział mają tablety.
Jeśli chodzi o udział urządzeń mobilnych w ruchu na stronach e-commerce, liderem są Brytyjczycy (31,1 proc), przed Niemcami (29,7 proc.) i Hiszpanią (29,1 proc.). Na ostatnim miejscu pod tym względem jest Polska, z wynikiem na poziomie tylko 8,3 proc.
Dołącz do dyskusji: M-commerce w Europie dużo częściej na smartfonach niż tabletach