Łukasz Łazarewicz dyrektorem zarządzającym pionu sportowego w Grupie Onet-RASP
Łukasz Łazarewicz, były dyrektor marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie, został dyrektorem zarządzającym segmentem Sport w Grupie Onet-RASP. To nowoutworzone stanowisko.
Łazarewicz będzie odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii biznesowej segmentu sportowego obejmującego produkty i marki całej Grupy, czyli m.in. dzienniki „Przegląd Sportowy” i „Sport”, magazyny „Skarb Kibica” i „Tempo”, a także serwisy przegladsportowy.pl oraz sport.onet.pl.
Jednym z celów nowego dyrektora będzie stworzenie nowych modeli biznesowych oraz nowych produktów, szczególnie w kontekście oferty dla partnerów komercyjnych. Łazarewicz będzie podlegał bezpośrednio grupie kierowniczej Onet-RASP w Polsce.
Łukasz Łazarewicz związany jest z biznesem sportowym od ponad 10 lat. Ostatnio, przez ponad dwa lata pełnił funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie SA. W przeszłości był wiceprezesem klubu Widzew Łódź ds. marketingu oraz dyrektorem ds. marketingu w spółce Polska Liga Koszykówki.
Nową strukturę opartą na zarządzaniu segmentami i markami Grupa Onet-RASP wprowadziła na początku marca br. W jej ramach szefowie zespołów redakcyjnych podlegają dyrektorom zarządzającym, odpowiedzialnym za tworzenie i realizowanie strategii biznesowej dla portfela produktów we wszystkich kanałach dystrybucji.
Dyrektorami zarządzającymi poszczególnymi segmentami i brandami są: Dariusz Zieliński („Newsweek”), Marcin Biegluk („Fakt”), Joanna Kuzdak (Biznes i Finanse), Paweł Jordan (Motoryzacja), Paweł Paczuski (Nowe Technologie) oraz Marcin Mroczko (Podróże). W planach jest jeszcze powołanie szefa zarządzającego segmentem Lifestyle.
Serwisy sportowe Grupy Onet-RASP w kwietniu br. odwiedziło mln 5,07 mln realnych użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius). Z kolei średnia sprzedaż ogółem „Przeglądu Sportowego” w maju br. wyniosła 29 713 egz. (według danych ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Łukasz Łazarewicz dyrektorem zarządzającym pionu sportowego w Grupie Onet-RASP