Łukasz Kowalski prezesem Rady Reklamy
Walne Zebranie członków Rady Reklamy wybrało nową obsadę organów związku; organizacją pokieruje zastępca dyrektora zarządzającego MSL Łukasz Kowalski - przekazał Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy.
Obecny zarząd Rady Reklamy tworzą: prezes Łukasz Kowalski (MSL), Robert Wielgo, IAB Polska, Małgorzata Węgierek (Havas Media Group), Aleksandra Przeździecka (Warner Bros. Discovery), Bartłomiej Morzycki (Browary Polskie) oraz Małgorzata Skonieczna (Pepsico).
Swoją kadencję w Radzie Reklamy zakończyła Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon, wcześniej Mondelez).
- Jestem szczęśliwy, że w nowej roli prezesa zarządu mogę zaangażować się pracę dla najważniejszej organizacji zajmującej się etyką i samoregulacją w reklamie w Polsce. Doceniam zaufanie, jakim obdarzyli mnie Członkowie organizacji. Wśród priorytetów na najbliższe lata na pewno chciałbym podkreślić dalsze wzmacnianie i promowanie idei samoregulacji, zarówno poprzez aktywność w ośrodkach opiniotwórczych i decyzyjnych, jak i konsekwentne poszerzanie bazy członkowskiej o nowe podmioty i całe obszary rynku – powiedział Łukasz Kowalski, prezes zarządu Rady Reklamy
Kowalski podkreśla również, że najważniejszymi wyzwaniami stojącymi przed Radą Reklamy w najbliższych latach jest rozwój technologii w reklamie, w tym AI przeciwdziałanie zjawisku greenwashingu.
W skład rady nadzorczej Rady Reklamy weszli: Sylwia Palmowska - Stusińska (Procter & Gamble Polska), Anna Lubowska, Beata Rożek (Mars Polska) oraz na kolejną kadencję Włodzimierz Schmidt (IAB Polska ) i Iwona Jacaszek-Pruś (Kompania Piwowarska).
Nowa Komisja Etyki Reklamy
Referentką w nowej Komisji Etyki Reklamy została Agnieszka Kowalczyk-Zagaj.
Arbitrami grup promujących zostali Igor Kaleński (prezes grupy BBDO w Polsce), Maciej Lissowski (indaHash), Maciej Korbacz (Just), Sylwia Jedyńska (Group One), Sebastian Stępak (MSL), Jacek Pawlak (tenpawlak 8. co,.), Przemysław Mitraszewski (Lighthouse, LPP), Sławomir Skowerski (GoldenSubmarine), Jaromir Sroga, Zuzanna Warowna-Toruńska.
Arbitrami grupy środków przekazu są Małgorzata Augustyniak (Agora), Piotr Wasilewski (Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy), Anna Gumkowska (TVN Grupa Discovery), Agnieszka Przewoźnik (Tri-table), Kamil Bolek (ex-CMO LTTM), Wojciech Piwocki (IMS), Rafał Wiewiórski, Paulina Zyśk-Lisica (WP), Teresa Wierzbowska (Cyfrowy Polsat), Elżbieta Kondzioła (referentka).
Arbitrami grupy reklamodawców są Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Olaf Krynicki (Samsung), Katarzyna Sikorska (Cyfrowy Polsat), Beata Dziwulska, Dorota Kotowska (Mondelez International), Dariusz Kryszczyński (Lidl Polska), Anna Żabczak (Maspex), Agnieszka Krajnik (Provident), Joann Łodygowska (Dr Irena Eris), Donata Wolińska (L’Oréal).
Celem Rady Reklamy jest obserwowanie świata reklamy i zachodzących w nim zmian. Sama Rada jak i Komisja Etyki Reklamy odpowiadają na trendy i zmiany pojawiające się na rynku tak by przekaz trafiający do odbiorców był bezpieczny oraz spełniał normy etyczne. W skład Komisji wchodzą wybitni eksperci i ekspertki z wieloletnim doświadczeniem w swoich branżach.
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy jest organizacją pozarządową, który powstał w 2006 roku z inicjatywy środowisk rynku reklamowego i marketingowego. Rada Reklamy liczy obecnie 37 członków jest również członkiem The European Advertising Standards Alliance (EASA) - międzynarodowej organizacji zrzeszającej organizacje samoregulacyjne z 27 krajów.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Kowalski prezesem Rady Reklamy