Łukasz Glapa na czele marketingu Rockwool Polska
Łukasz Glapa objął stanowisko dyrektora marketingu w Rockwool Polska. Wcześniej pracował w firmach Ramirent i Philips Lighting Poland.
Jako dyrektor marketingu w Rockwool Polska Łukasz Glapa od początku marca zarządza działaniami marketingowymi firmy w Polsce, Czechach, na Słowacji, Litwie, Łotwie i w Estonii. Zastąpił na tym stanowisku Jacka Kieszkowskiego, który objął funkcję dyrektora marketingu całej Grupy Rockwool.
Łukasz Glapa przez ostatnie 4 lata pracował jako dyrektor marketingu w fińskiej firmie Ramirent, w której odpowiadał za działania marketingowe na terenie Polski, Czech, Słowacji i Węgier. Wcześniej był związany m.in. z Philips Lighting Poland, gdzie prowadził działania z zakresu trade marketingu. Studia ukończył na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz – podyplomowo w zakresie zarządzania marką – w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Glapa na czele marketingu Rockwool Polska