SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LoveBrands Group na 10-lecie zmienia barwy

Agencja komunikacji marketingowej LoveBrands Group z okazji 10-lecia na rynku przechodzi rebranding oraz zmiany w strukturze. 

Obok zmian w logo firmy zostały wprowadzone zmiany w strukturze organizacyjnej, m.in. w związku ze wzmocnieniem kompetencji w obszarze kreacji, reklamy i produkcji.

Do tej pory w ramach LoveBrands Group działały cztery brandy. Teraz zostaną przekształcone w działy, za które odpowiedzialni będą przedstawiciele zarządu spółki: Dorota Bieniek, chairman, LoveBrands Group, odpowiedzialna za działy health care, digital, office management, events, client service. 

Joanna Niemiec, vice-chairman, strategy & communication, LoveBrands Group, jest odpowiedzialna za działy strategy&research i communications, a Jacek Stalewski, vice-chairman, Advertising, LoveBrands Group - za dział creative & production. Zmianie ulegną też nazwy stanowisk.

- Tym razem postanowiliśmy na własnym przykładzie zobrazować, jak zmienia się historia marki, bo w ostatnich latach rozszerzyliśmy świadczone usługi, skupiając się na rozwoju nie tylko kompetencji komunikacyjnych, ale i kreatywnych oraz produkcyjnych. Rebranding jest okazją właśnie do pokazania kompetencji i wartości, na których firma zbudowała przewagę konkurencyjną, czyli m.in. różnorodności w duchu DEI (Diversity, Equity, Inclusion) – mówi Dorota Bieniek, chairman LoveBrands Group.

Nowa komunikacja wizualna agencji LoveBrands Group podkreśla dynamizm zmian. Została stworzona przez zespół kreatywno-produkcyjny agencji.

- Nowy logotyp agencji łączy w sobie klasyczną elegancję i lekkość, a zarazem plastyczność i nowoczesność. Dopełnieniem i rozwinięciem komunikacji wizualnej jest claim ‹‹The Brand New Story››, który ucieleśnia filozofię budowania brandów na podstawie autentycznych i wciągających historii oraz prawdziwych emocji, które pomagają tworzyć trwałe relacje z odbiorcami – komentuje Rafał Leski, creative director LoveBrands Group.

Dołącz do dyskusji: LoveBrands Group na 10-lecie zmienia barwy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl