Lotos szuka agencji do realizacji materiałów wideo o działalności firmy
Grupa Lotos zaprasza agencje do składania ofert na realizację filmów o charakterze newsowym na potrzeby biura komunikacji spółki. Chodzi m.in. o relacje i reportaże.
Lotos realizuje filmy z różnych istotnych z punktu widzenia korporacji wydarzeń. Są to m.in. wydarzenia sportowe (rajdy, mecze piłkarskie, skoki narciarskie), akcje CSR, tematy rafineryjne (teren rafinerii w Gdańsku, Jasło, Czechowice), tematy korporacyjne, konferencje, pikniki, reportaże itp.
Wybrana firma zajmie się ich przygotowaniem i realizacją. Będą one adresowane do inwestorów, instytucji finansowych, firm z rynku kapitałowego, liderów opinii, mediów, polityków, partnerów biznesowych, a także klientów Lotosu oraz społeczności i władz lokalnych, instytucji publicznych i pracowników.
Realizowane przez wybraną firmę filmy nie będą dłuższe niż 3 minuty. Mają być przygotowane tak, by wzbudzały pozytywne skojarzenia i emocje, zaskakiwały, przyciągały wizualnie, zaciekawiały tematem itp.
Zainteresowane agencje mogą zgłaszać się do 1 marca br. Spośród zgłoszeń Lotos wybierze maksymalnie 6 agencji, które w drugim etapie postępowania poprosi o złożenie konkretnych ofert.
Dołącz do dyskusji: Lotos szuka agencji do realizacji materiałów wideo o działalności firmy