Agencja Unique One organizuje loterię marki Winiary sklepach Lidl
Marka Winiary (Nestlè Polska) powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki Winiary w sieci sklepów Lidl pod hasłem „Zakasuj smakiem”.
Ogólnopolska loteria dotyczy wszystkich produktów marki Winiary dostępnych w sklepach Lidl. Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 15 listopada i potrwa do 5 grudnia 2021 roku.
Zasady loterii Winiary
Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić dowolny produkt marki Winiary w sklepie Lidl i wysłać SMS pod numer 70916 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), w treści wpisując numer z dowodu zakupu. Konsument od razu dowiaduje się czy wygrał jedną z nagród natychmiastowych, którymi są karty prezentowe Lidl o wartości 50 zł, 100 zł lub 200 zł (łącznie 500 kart prezentowych Lidl). Dodatkowo wszystkie zgłoszenia biorą udział w losowaniu nagrody głównej w wysokości 30 000 złotych. Loteria audioteksowa skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania w miejscu sprzedaży oraz w gazetce sieci Lidl, a także komunikacja na stronie winiary.pl.
Dołącz do dyskusji: Agencja Unique One organizuje loterię marki Winiary sklepach Lidl