SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lipton reklamowany z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy (wideo)

Z myślą o zbliżającym się finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy do sprzedaży trafiły specjalnie oznakowane opakowania herbaty Lipton (Unilever Polska). Część dochodu ze ich sprzedaży zasili konto WOŚP.

Opakowania herbat Lipton oznakowane serduszkiem fundacji można kupić w całej Polsce. Producent na rzecz Fundacji WOŚP przeznaczy odpowiednio 1 zł z opakowania zawierającego 100 torebek herbaty, 88 groszy z opakowania z 88 torebkami, 75 groszy z opakowania z 75 torebkami i 50 groszy z opakowania z 50 torebkami.

Akcję wspiera kampania reklamowa prowadzona m.in. w stacjach telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów na jej potrzeby odpowiada dom mediowy PHD.

Dochód z tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zostanie przeznaczony na zakup specjalistycznego sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej oraz na zapewnienie godnej opieki medycznej seniorom. Finał odbędzie się 12 stycznia 2014 roku.

Dołącz do dyskusji: Lipton reklamowany z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Szacunek się należy Owsiakowi za stworzenie największego masowego przedsięwzięcia charytatywnego we współczesnej Polsce, ale te ostatnio zmasowane akcje marketingowe rozcieńczają tę fantastyczną markę w zabójczym tempie. Play, jakiś browar, a teraz herbatka i ci jeszcze i co dalej? Czy to jest na serio potrzebne WOŚP? Mam wrażenie że każdy taki kolejny srebrnik od korpo to mniej jakże cennej determinacji wolontariuszy i koniec końców mniej kasy na szczytne cele.
0 0
odpowiedź
User
Funio
Wiele osób nie życzy sobie promowania lewactwa, więc jakim prawem Lipton miesza się do polityki?
0 0
odpowiedź
User
baszon
Nie reaguję na reklamy... wyłączam się i nie są w stanie mnie ruszyć w żaden sposób... Nie działają na mnie, jestem na nie odporna, bo ich nie potrzebuję, aby coś kupić... Ale nie przypuszczałam , że można reklamą zniszczyć... Nachalna, krzykliwa, puszczana z częstotliwością karabinu maszynowego sprawia, że mam ochotę rzucić czymś ciężkim w telewizor... OKROPNA!!! Równie okropna, jak smak tego napoju nadużywającego nazwy "herbata"... Jej nachalna częstotliwość sprawiła, że zmusiłam się , aby jej wysłuchać i wówczas usłyszałam , że promuje również WOŚP... , która w tej reklamie rozmyła się w cienkiej herbatce....
0 0
odpowiedź