SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lifestyle: TLC znów liderem, kanały TVN tuż za nim

TLC w czerwcu br. ponownie był najpopularniejszym kanałem lifestylowym. Pozycje na podium utrzymały też stacje TVN Style i TVN Turbo, notując lekkie wzrosty, dalej rosły też kanały Polsatu. Największy spadek dotknął zaś BBC Lifestyle.

Na pierwsze miejsce z szóstej pozycji awansował kanał TLC (rok wcześniej nadający jako Discovery Travel & Living). Jego udział wyniósł 0,45 proc. po wzroście o 373,4 proc. - tradycyjnie największym w rankingu.

Na drugim miejscu utrzymała się kobieca telewizja TVN Style, której udział poszedł do góry o 6,3 proc. do 0,44 proc. Trzecią lokatę zajął męski kanał TVN Turbo, który spadł z miejsca pierwszego. Jego udział wzrósł jednak o 0,7 proc. i wyniósł 0,43 proc.

Zarówno TLC jak i kanały TVN na wakacje nie zwalniają tempa i cały czas nadają premierowe pozycje. Kobieca telewizja Discovery wprowadziła nowości zagraniczne, m.in. dokumentalną serię “Kot z piekła rodem”, a TVN Style także polskie produkcje, m.in. cykl “Wojciech Cejrowski. Boso”, którego premiery mają ok. 90 tys. widzów, a powtórki - 110 tys. (więcej na ten temat).

Większe wzrosty od stacji TVN notują tradycyjnie krócej obecne na rynku kanały Polsat Play i Polsat Cafe. Męski kanał Polsatu zajął miejsce czwarte z wynikiem 0,29 proc., po tym jak jego udział poszedł do góry o 36,6 proc., zaś kobiecy Polsat Cafe był piąty (0,28 proc. udziału, wzrost o 50,5 proc.).

Największy spadek zanotowała zajmująca dziewiąte miejsce stacja BBC Lifestyle. Jej wynik zmalał o 39,3 proc. do 0,04 proc.

czerwiec wszyscyl 4+
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TLC 5 133 0,094 23 158 0,445
TVN Style 22 424 0,412 22 795 0,438
TVN Turbo 23 141 0,426 22 337 0,429
Polsat Play 11 566 0,213 15 119 0,291
Polsat Cafe 10 010 0,184 14 431 0,277
ITV 4 291 0,079 5 334 0,103
kuchnia.tv 3 289 0,060 4 400 0,085
Club TV  5 144 0,095 4 102 0,079
BBC Lifestyle 3 331 0,061 1 938 0,037
Wedding TV 769 0,014 953 0,018
Domo 1 069 0,020 838 0,016
Fashion 747 0,014 753 0,014


W grupie wiekowej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w czerwcu br. pozostał kanał TVN Turbo. W zeszłym miesiącu miał 0,75 proc. udziału i zanotował wzrost o 3,4 proc. Na drugiej pozycji utrzymała się stacja TVN Style (0,63 proc. udziału, wzrost o 11,9 proc.). Na podium znalazł się też kanał TLC, którego wzrost w tej grupie był wyższy niż w 4+ i wyniósł 508,6 proc. Kanał ten zanotował wynik na poziomie 0,57 proc., co dało mu awans z pozycji siódmej.

Liderem spadku był tak samo jak w 4+ kanał BBC Lifestyle, którego udział zmalał o 53,5 proc. 

czerwiec wszyscy 16-49
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 16 681 0,729 16 418 0,754
TVN Style 12 843 0,561 13 679 0,628
TLC 2 138 0,093 12 319 0,566
Polsat Cafe 5 132 0,224 8 513 0,391
Polsat Play 6 107 0,267 7 664 0,352
ITV 2 762 0,121 3 899 0,179
kuchnia.tv 1 632 0,071 2 323 0,107
Club TV  2 864 0,125 2 247 0,103
BBC Lifestyle 1 976 0,086 874 0,040
Wedding TV 524 0,023 625 0,029
Fashion 480 0,021 541 0,025
Domo 646 0,028 372 0,017


Najpopularniejszym programem na antenie TLC w czerwcu 2011 roku był serial dokumentalny “Medyczne anomalie”, który gromadził do 212 tys. widzów. 

Raport top programów
TLC wszyscy 4+
Program AMR SHR %
MEDYCZNE ANOMALIE /SER.DOK.USA/ 212 096 1,689
KOT Z PIEKLA RODEM /SER.DOK.USA/ 171 495 1,703
NIEZWYKLE PRZYPADKI MEDYCZNE/SER.DOK.USA./ 144 635 2,240
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ 132 290 1,086
NIEZWYKLE PRZYPADKI PEDIATRYCZNE /SER.DOK.USA/ 128 121 1,151
KOBIETY KTORE NIOSLY SMIERC /FILM DOK. FRANC./ 113 720 1,236
KOLEKCJOMANIA /SER.DOK.USA/ 105 622 1,193
MISTRZ KUCHNI GORDON RAMSAY /SER.DOK.USA/ 103 306 1,251
DOKTOR G - LEKARZ SADOWY /SER.DOK./ 102 634 1,176
OPETANI SEKSEM /SER.DOK.USA/ 101 357 0,686

 
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Lifestyle: TLC znów liderem, kanały TVN tuż za nim

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ona
TLC daje takie samo badziewie jak pozostałe kanały Discovery. Te same programy, ciągłe powtórki, tego nie daje się już oglądać. Czy jest tam ktoś kto ma pojęcie o planowaniu programów ????????
0 0
odpowiedź
User
Onene
Dobre programy KOSZTUJ Ą:)
0 0
odpowiedź