Lidl testuje wegańskie mięso
W Niemczech sieć handlowa Lidl ruszyła z testami wegańskiej imitacji mięsa. Produkt został wprowadzony pilotażowo na rynek pod marką własną „Next Level Meat”.
Wegańskie mięso z Lidla ma w składzie pszenicę, białko sojowe, warzywa i groch. Czerwoną barwę zapewnia zaś sok z buraków. Burgery są sprzedawane w wybranych sklepach sieci za 2,99 euro.
Nowa marka „Next Level Meat” promowana jest w całych Niemczech cyklem imprez plenerowych. W 12 miastach pojawią się food trucki oferujące posiłki z wege-mięsem w składzie. W menu znajdują się z burgery, klopsiki w sosie pomidorowym i cevapcici z sałatką ryżową.
Niewykluczone, że w przypadku sukcesu produktu u naszych zachodnich sąsiadów, produkt trafi także na półki w sklepów w innych krajach Europy, w tym w Polsce. Markę zarejestrowano jako znak towarowy w całej UE.
Dołącz do dyskusji: Lidl testuje wegańskie mięso