SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lidl Polska głosem Czubówny reklamuje nabiał marki własnej

Sieć Lidl Polska rozpoczęła kampanię promocyjną nabiału marki własnej Pilos. 

Kampania obejmuje telewizję, gazetki oraz digital. W ramach akcji we współpracy z agencją GPD powstał spot telewizyjny, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna. Działaniom towarzyszą również specjalne oferty promocyjne.

Kampania trwa od 5 sierpnia br. do końca miesiąca. 

Marka Pilos jest tworzona we współpracy m.in. z polskimi mleczarniami, a w jej portfolio dostępnych jest ponad 150 produktów z kategorii nabiału, które dostępne są w ramach asortymentu stałego, produktów sezonowych oraz oferty akcyjnej, tzw. in-out. 

Dołącz do dyskusji: Lidl Polska głosem Czubówny reklamuje nabiał marki własnej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
A&G
Podobne, a czasami nawet takie same ceny są w Aldi. Szybki przykład - banany 3,49 zł.
1 0
odpowiedź