Lidl Polska klientem 24/7 Communication
Agencja 24/7 Communication rozpoczęła obsługę w zakresie public relations sieci handlowej Lidl Polska. Poprzednio zajmowała się tym agencja Hill+Knowlton Strategies.
W ramach współpracy z siecią Lidl, zespół konsultantów z 24/7Communication będzie odpowiedzialny za kompleksowe działania w zakresie komunikacji zewnętrznej.
Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół konsultantów kierowany przez group account managera Katarzynę Fabjaniak-Czerniak i senior account managera Martę Ulman.
Współpracę pomiędzy agencją a Lidlem nawiązano w wyniku przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. Nie podano też czasu obowiązywania zawartej umowy.
Lidl Polska należy do grona największych reklamodawców w polskich mediach. W pierwszym kwartale br. wydał na reklamę w mediach tradycyjnych ponad 112 mln zł co dało mu pozycję lidera wśród sieci handlowych (wg danych cennikowych Kantar Media).
Dołącz do dyskusji: Lidl Polska klientem 24/7 Communication
[url=http://sata-allergia.fi/lavender-whip-mac-lipstick-sale-free-shipping-xmrqa-594/][/url]
[url=http://choigamepoker.com/mac-lustering-lipstick-up-60-off-30-days-return-policy-c79kxmz9dm.html][/url]