Letnia fala rabatów w Domotece
4 lipca pod hasłem: "W 80 sklepów dookoła domu: Letnia Fala Rabatów" rozpoczęła się letnia wyprzedaż w Domotece. Będzie trwała do końca lipca. Zostanie wsparta kampanią ATL i BTL oraz akcją ambientową i broszurą prezentująca najciekawsze oferty rabatowe.
W kreacji wykorzystano motyw fali nawiązujący do letnich wakacji oraz pokazujący, że w celu poszukiwania piękna wystarczy udać się w podróż do Domoteki. Headline kampanii nawiązuje do wiosennej kampanii centrum. Kampania ATL obejmie spoty radiowe i ogłoszenia prasowe.
Na potrzeby komunikacji wyprzedaży przygotowana została również broszura prezentująca produkty z oferty wyprzedażowej. Jej dystrybucja odbędzie się poprzez insert do wybranych tytułów prasowych, dropdoor oraz saloniki InMedio i Relay.
Kampania wyprzedażowa zostanie dodatkowo wsparta akcją ambientową - na ulicach Warszawy, w wyselekcjonowanych miejscach pojawią się "klienci" Domoteki niosący "upolowane" w Domotece okazy. I tak Warszawiacy będą się mogli natknąć np. na dwóch eleganckich panów z niezwykłą wanną, atrakcyjną panią z designerską deską do krojenia, czy przystojnego mężczyznę z przykuwającym uwagę kosmicznym fotelem.
Kampanii wyprzedażowej towarzyszą materiały BTL i komunikacja na stronie internetowej www.domoteka.pl . Wyprzedaż będzie trwała do 31 lipca 2008 r.
Autorem kreacji jest agencja Mather Communications, która jest również twórcą aktualnie realizowanej strategii. Broszura przygotowana została we współpracy z firmą Direct Publishing Group. Za realizację akcji ambientowej odpowiada Event Department BTL Point Group.
Dołącz do dyskusji: Letnia fala rabatów w Domotece