Leszek Kozioł po dwóch dekadach pracy odchodzi z Grupy ZPR Media
Z Grupą ZPR Media żegna się Leszek Kozioł, wiceprezes spółki Time oraz prezes Radia Eska i Porozumienia Radiowego Plus. Z firmą był związany przez prawie 20 lat.
- Kończy się najdłuższy etap w mojej karierze zawodowej. Etap, w którym wraz ze wspaniałym Zespołem mogłem realizować pasję mojego życia - Radio. Wspólnie stworzyliśmy pod marką Eska największą sieć rozgłośni lokalnych w Polsce, rozwinęliśmy projekty radiowe: VOX FM, Wawa, Eska Rock i Radio Plus - podsumowuje Leszek Kozioł. - W najbliższym czasie zamierzam skupić się na rozwoju Radia Wielkopolska oraz innych projektach pozamedialnych, które prowadzę - zapowiada.
- Dziękuję bardzo Leszkowi Koziołowi za ćwierć wieku wspólnej pracy. Bardzo wysoko cenię jego profesjonalizm, wiedzę i głęboką znajomość rynku radiowego i medialnego. Mam nadzieję, że będziemy współpracować nadal na innych zasadach, o czym obecnie rozmawiamy - dodaje Zbigniew Benbenek, właściciel Grupy ZPR i przewodniczący rady nadzorczej spółki Time.
Grupa ZPR Media zapowiada, że w najbliższym czasie ogłosi, kto przejmie obowiązki Leszka Kozioła w spółkach, którymi zarządzał.
Leszek Kozioł w Grupie ZPR Media przez prawie dwie dekady
Leszek Kozioł w 2002 roku został prezesem Radia Eska, a w 2008 roku objął funkcję wiceprezesa spółki Time. Stworzył koncepcję i system zarządzania Grupy Radiowej Time w zakresie programowym i organizacyjnym. Przygotował też koncepcji współpracy Radia Eska z niezależnymi stacjami lokalnymi w oparciu o umowy franczyzowe
W branży mediów pracuje od 1993 roku. Jest współzałożycielem pierwszej prywatnej poznańskiej telewizji TV „ES”, był członkiem zarządu i dyrektorem Radia „S”, pierwszej prywatnej stacji w Poznaniu.
Według badania Radio Track w pierwszym kwartale br. Radio Eska miało 7,7 proc. udziału w rynku słuchalności, VOX FM - 3,2 proc., Radio Plus - 2,3 proc., a Radio WAWA - 1,3 proc.
Na początku kwietnia Zbigniew Benbenek powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl, że wskutek recesji gospodarczej wywołanej epidemią koronawirusa wydatki reklamowe w radiu zmaleją dwucyfrowo.
ZPR Media rezygnują z magazynów turystycznych, zwolnienia w Muratorze Expo
Na przełomie marca i kwietnia Grupa ZPR Media zamknęła miesięczniki „Podróże” i „Żagle”, rozstając się z ich zespołami redakcyjnymi liczącymi kilkanaście osób. - Uważamy, że będą duże spadki reklamowe w mediach. Zaczyna się już fala zwolnień, są prognozy, że polska gospodarka zmaleje o 5-10 proc. Wiadomo, że wydatki marketingowe w pierwszej kolejności będą ograniczane - uzasadnił to Zbigniew Benbenek.
Ponadto firma zwolniła prawie wszystkich pracowników (to ok. 30 osób) spółki Murator Expo zajmującej się organizacją eventów, m.in. targów książek, nieruchomości i branży turystycznej.
Dołącz do dyskusji: Leszek Kozioł po dwóch dekadach pracy odchodzi z Grupy ZPR Media