SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lemon Sky JWT zaprezentowała logo i kluczowych pracowników

Agencja Lemon Sky JWT, powstała z połączenia JWT Warszawa i Lemon Sky, zyskała identyfikację wizualną opartą na haśle „full service rediscovered”. Najważniejsze funkcje w firmie pełnią Magdalena Surowiec, Beata Turlejska-Zduńczyk, Mariusz Pitura, Paweł Jakubowski, Magdalena Dobrowolska-Sagan i Monika Łapczyńska-Zygan.

Lemon Sky JWT działa od marca br., po przejęciu agencji Lemon Sky za 21 mln zł przez JWT Warszawa (więcej na ten temat).

- Chcemy wyznaczyć nowy standard na rynku usług marketingowych. Dziś marketerzy przyzwyczajeni są do dzielenia budżetów, definiowania rozwiązań swoich problemów. Jeszcze nie wszyscy uświadamiają sobie, że mogą i powinni oczekiwać kompleksowych rozwiązań - zapowiada Beata Turlejska-Zduńczyk, CEO nowej agencji. - JWT dało nam szansę wdrożenia pomysłu na agencję, która jest w stanie dostarczyć klientom strategiczną opiekę nad marką, kreatywne pomysły we wszystkich mediach, a także konieczne w dzisiejszej rzeczywistości marketingowej, wsparcie technologiczne - dodaje Magdalena Surowiec, druga CEO firmy.

>>> Magdalena Surowiec: integracja agencji ATL i digital jest naturalna, ale trudna

Nowa agencja ma własną identyfikację wizualną, w której znalazło się hasło „full service rediscovered”. - Staraliśmy się zwracać uwagę na to, że jesteśmy teraz jednym zespołem. Nasze logo ma to odzwierciedlać - komentuje Mariusz Pitura, dyrektor kreatywny agencji. Przygotowano też klip prezentujący strategię nowej firmy i osiągnięcia składających się na nią agencji.

Szefowymi Lemon Sky JWT są Surowiec i Turlejska-Zduńczyk, a dyrektorem kreatywnym - Pitura. Studiem graficznym kieruje Wojciech Adryańczyk, a działem technologii - Jerzy Kozyra (obaj poprzednio związani byli z Lemon Sky). Szefami działu strategii są Paweł Jakubowski oraz Magdalena Dobrowolska-Sagan (ta druga dołączyła do agencji w maju br. - więcej na ten temat), a działem obsługi klienta zarządza Monika Łapczyńska-Zygan, która pracuje w firmie od kwietnia (przeczytaj o niej więcej). Z kolei za analitykę webową oraz SEM/SEO odpowiada Daniel Świątkowski, pełniący funkcję performance marketing directora.

Ogółem w Lemon Sky JWT pracuje prawie sto osób.

Dołącz do dyskusji: Lemon Sky JWT zaprezentowała logo i kluczowych pracowników

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
roar
powiem jedno: zdecydowanie zbyt podobne do t-mobile.
odpowiedź
User
Nick Magenti
Za chwilę dostaną pozew o "magentę" :)
odpowiedź
User
slabo
dramat ten film
odpowiedź