„Lechendy mogą wszystko" w reklamie Lech Free 0,0%
Ruszyła nowa kampania reklamowa napoju Lech Free 0,0%, produkowanego przez Kompanię Piwowarską. Ponownie występuje w niej postać barda. Działania przygotowały Bardzo, OTO Film, Zenith, Cut the Mustard i Tailor Made PR.
Nowa reklama osadzona w platformie „Lechendy mogą wszystko” jest emitowana w TV od 8 marca. Nie mogło w niej zabraknąć postaci barda, który od zeszłego roku pojawia się we wszystkich spotach marki Lech. Charakterystyczne "Le Le Le Le" znów będzie na ustach wszystkich, a zwłaszcza u osób, które prowadzą aktywny tryb życia i jednocześnie nie chcą rezygnować z tego co dla nich ważne - smaku ulubionego piwa.
W ostatnim czasie marka Lech Free 0,0% powiększyła portfolio o nowy smak - Arbuz Mięta.
Za koncepcję nowego spotu odpowiada agencja Bardzo, zaś za produkcję spotu dom produkcyjny OTO Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania digital prowadzi agencja Cut the Mustard, a agencja Tailor Made PR odpowiedzialna jest za współpracę z influencerami i komunikację PR.
Dołącz do dyskusji: „Lechendy mogą wszystko" w reklamie Lech Free 0,0%