Lech zastępuje Carlsberga jako sponsor Przystanku Woodstock
Piwo Lech Premium (Kompania Piwowarska) przez najbliższe trzy lata będzie sponsorem głównym festiwalu muzycznego Przystanek Woodstock. Poprzednio z imprezą współpracował w tym zakresie Carlsberg.
- Lech Premium to piwo adresowane do ludzi energicznych i pozytywnie nastawionych. W związku z faktem, że marka Lech Premium jest uosobieniem wartości spójnych z ideą Przystanku Woodstock, podjęcie decyzji o nawiązaniu współpracy było dla obu stron bardzo łatwe - tłumaczy Karolina Kulinek-Łatka, dyrektor marki Lech.
Przez ostatnie trzy lata sponsorem festiwalu była inna marka piwna - Carlsberg, a w okolicznościowych kampaniach reklamowych tego piwa występował Jerzy Owsiak (obejrzyj jeden ze spotów).
Kompania Piwowarska zapowiada, że sponsorowanie imprezy przez Lech Premium też będzie podkreślane w działaniach marketingowych. Firma nie ujawnia jednak, czy pojawi się w nich Jerzy Owsiak.
podpisanie kontraktu sponsorskiego przez Kompanię Piwowarską i Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
Tegoroczna, 20. edycja Przystanku Woodstock odbędzie się w Kostrzyn nad Odrą od 31 lipca do 2 sierpnia.
Dołącz do dyskusji: Lech zastępuje Carlsberga jako sponsor Przystanku Woodstock