Nowy Lech Free 0,0% promowany reklamą "Lechendy mogą wszystko" (wideo)
Kompania Piwowarska rozpoczęła promocję nowego piwa Lech Free 0,0% Arbuz z miętą. Działania reklamowe pod hasłem "Lechendy mogą wszystko" przygotowały agencje Bardzo, dom produkcyjny OTO Film, dom mediowy Zenith, Cut the Mustard i Tailor Made PR.
Reklama nowego smakowego wariantu Lech Free 0,0%, produkowanego przez Kompanię Piwowarską trafiła do emisji 12 kwietnia. Podobnie jak w poprzednich spotach, o nowym połączeniu bezalkoholowego piwa z owocowymi smakami śpiewa w krótkiej piosence znany z wcześniejszych reklam bard.
Nowy Lech Free Arbuz z Miętą jest połączeniem bezalkoholowego piwa ze słodyczą arbuza i rześkością mięty. Wariant jest dostępny w sprzedaży od marca
Za koncepcję spotu komunikującego nowego wariantu odpowiada agencja Bardzo, zaś za jego produkcję dom produkcyjny OTO Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania digital prowadzi agencja Cut the Mustard, a agencja Tailor Made PR odpowiedzialna jest za współpracę z influencerami i komunikację PR.
W jednej z ostatnich kampanii pod hasłem "Lechendy mogą wszystko" promowany był Lech Free 0,0%.
Dołącz do dyskusji: Nowy Lech Free 0,0% promowany reklamą "Lechendy mogą wszystko" (wideo)