Labcon wygrywa przetarg Bombay Sapphire
Agencja Labcon (Group One) wygrała przetarg na koncepcję kreatywną kampanii dla marki ginu Bombay Sapphire.
Punktem wyjścia w kampanii Bombay Sapphire jest platforma “Stir Creativity”, która ma za zadanie wspierać w odkrywaniu swojej kreatywności i obudzić twórczy potencjał każdego z nas - "poprzez inspirujące treści cyfrowe a także zaangażowanych w proces influencerów, jak i najzdolniejszych w Polsce twórców sztuki współczesnej" - opisano w komunikacie. Kampania ma ruszyć niebawem.
Koncepcję przygotowywał zespół kreacji agencji przy wsparciu działów social media, influencer marketingu oraz PR, które będą realizowały działania wspierające kampanię.
Bombay Sapphire to marka ginu destylowana przez Bombay Spirits Company, spółkę zależną koncernu Bacardi.
Dołącz do dyskusji: Labcon wygrywa przetarg Bombay Sapphire