SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuchenne rewolucje” straciły 170 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Trzynasty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,13 mln widzów, o 170 tys. mniej niż nadawana rok wcześniej jedenasta seria produkcji. Reality-show daje TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej.

Magda Gessler, fot. TVN Magda Gessler, fot. TVN

„Kuchenne rewolucje 13” w TVN oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 18 lutego br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu śledziło średnio 2,13 mln osób. Przełożyło się to na 15,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 20,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek programu Magdy Gessler wyemitowany został 25 lutego. Zgromadził on przed telewizorami 2,29 mln widzów.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

18-02-2016

2 146 566

15,45%

25-02-2016

2 288 582

16,63%

03-03-2016

1 955 014

14,03%

Średnio:

2 130 948

15,37%


Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki 11. serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły o 170 tys. więcej widzów - 2,30 mln. Dało to stacji odpowiednio 16,54 proc. i 20,91 proc. udziału.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera” (w jeden czwartek pokazano „Taśmy z Magdalenki” i dyskusję o tym filmie), co przekłada się na 18,59 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat (filmy fabularne, „Przyjaciółki” i „Zdrady”; 9,84 proc.) oraz TVP2 (m.in. „Tutanchamon”; 5,72 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 577 082

18,59%

9,80%

TVN - Kuchenne rewolucje 13

2 130 948

15,37%

20,69%

Polsat

1 363 744

9,84%

12,97%

TVP2

793 286

5,72%

6,25%

Dodajmy, że w lutym br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,79 proc. (zobacz te dane).

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” straciły 170 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
okoo
jak przypadkiem przełączę na ten program to zastanawiam się czy aby nie wyrzucić telewizora przez okno
0 0
odpowiedź
User
Racjonalny
jak przypadkiem przełączę na ten program to zastanawiam się czy aby nie wyrzucić telewizora przez okno


Zalecam zakup, parzenie i spożywanie dużych ilości melisy. Jeżeli tak działają na Szanownego programy telewizyjne, to jak muszą denerwować ludzie z najbliższego otoczenia?
0 0
odpowiedź
User
haha
pazerna baba, która reklamowałaby nawet środki przeczyszczające gdyby parówy i ulgix przestały schodzić...
0 0
odpowiedź