SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuchenne rewolucje” i „Masterchef junior” z najwyższymi cenami reklam w TVN

W cenniku reklamowym w TVN na marzec br. niektóre ceny spotów są kilka procent wyższe, a inne kilka procent niższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy programach „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef junior”.

Najwięcej kosztuje reklama przy nadawanym w niedzielne wieczory programie kulinarnym „Masterchef junior”, który jest nowością na antenie TVN. Za 30-sek. spot trzeba zapłacić od 36,9 do 58,7 tys. zł netto (ceny bez rabatów).

Niewiele mniej kosztują reklamy przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” -  od 38,1 do 52,7 tys. zł ( rok temu od 45,1 do 49,9 tys. zł). Powyżej 50 tys. kosztuje też emisja spotu przy nadawanym w sobotni wieczór show „Mali giganci” - maksymalnie 52,2 tys. zł (przed rokiem było to maksymalnie 57,8 tys. zł).

W wiosennej ramówce TVN pojawił się nowy show - „Agent -gwiazdy” - emitowany jest we wtorkowe wieczory. Na emisję spotu przy nim trzeba wydać od 30,4 do 38,3 tys. zł. Na zbliżonym poziomie są ceny reklam przy kolejnej nowości TVN - poniedziałkowym serialu „Druga szansa” - wynoszą od 32,3 do 38 tys. zł.

Najdroższym reklamowo serialem TVN- pozostaje niezmiennie „Na wspólnej” - za spot przy nim trzeba zapłacić 43,1 tys. zł, czyli 600 zł mniej niż rok temu. Znacznie mniej kosztują reklamy przy kolejnym codziennym serialu tej stacji - „Singielce”: maksymalnie 27,8 tys. zł.

Na antenę TVN wrócił taneczny show „You Can Dance - Po prostu tańcz” - za 30-sek. obecność reklamową przy nim reklamodawcy zapłacą od 35,2 do 44,1 tys. zł (podczas gdy rok temu ceny wynosiły od 31,6 do 47,9 tys. zł).

Ceny reklam przy programie „Uwaga” wynoszą od 25,7 do  34,8 tys. zł, przy talk show „Kuba Wojewódzki” - 26,8 tys. zł, „Ugotowani” - 24 tys. zł, a „Na językach” - 27,7 tys. zł.

Emisja spotu przy wieczornych „Faktach” to wydatek 48,3 tys. zł w dni powszednie i 49,4 tys. zł w niedziele (rok temu 51,9 tys. zł), zaś przy nadawanym zaraz po nich serwisie sportowym 38,8 tys. zł od poniedziałku do piątku i 44,2 tys. zł w niedziele (51,9 tys. zł w ub.r.). Z kolei reklama przy prognozie pogody kosztuje w tym roku 35,1 tys. zł w dni powszednie i 39 tys. zł w niedziele (43,4 tys. zł rok temu).

TVN Media rozpoczął sprzedaż czasu reklamowego na marzec we wtorek, jednocześnie z biurem reklamy Telewizji Polskiej.

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef junior” z najwyższymi cenami reklam w TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl