290 tys. widzów drugiej edycji „40 kontra 20” w TVN7
Emitowany w Siódemce drugi sezon programu „40 kontra 20” oglądało średnio 290 tys. widzów. W porównaniu do początku pierwszej odsłony produkcji widownia niemal się nie zmieniła - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia premierowych odcinków drugiego sezonu reality-show „40 kontra 20”, wyemitowanych w okresie od 21 listopada 2022 roku do 17 stycznia 2023 roku w dni powszednie o 20.00, wyniosła 290 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,13 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,72 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął finał produkcji. Śledziło go średnio 506 tys. osób.
Dla porównania, pierwszy sezon „40 kontra 20”, emitowany w okresie od 28 czerwca do 23 sierpnia 2021 roku miał 289 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,63 proc. w 4+, 3,67 proc. w 16-49 i 3,38 proc. w 16-59. Widownia produkcji niemal się nie zmieniła, ale spadły jej rynkowe udziały.
„40 kontra 20” to polska wersja „M.O.M - Milf or Missy” - randkowego formatu z katalogu Constantin Entertainment, który powstał w 2020 roku dla niemieckiej platformy Joyn. Uczestnikami reality-show są odizolowani od świata zewnętrznego single i singielki, którzy umawiają się na randki. Cechą charakterystyczną programu jest fakt, że kawalerowie umawiają się na randki z kobietami w różnych grupach wiekowych.
Zdjęcia do programu zostały zrealizowane na greckiej Krecie (od razu po nakręceniu pierwszego sezonu produkcji). Polską wersję show produkuje Constantin Entertainment Polska.
Kto wygrał program
W drugiej odsłonie „40 kontra 20” kawalerami byli Tom Grabowski i Tomasz Zarzycki. W finale programu Grabowski związał się z Amirą Ellili, a Zarzycki - z Katarzyną Kilanowską.
Dołącz do dyskusji: 290 tys. widzów drugiej edycji „40 kontra 20” w TVN7