SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kto poślubi mojego syna?” ma o 800 tys. widzów mniej niż rok temu

Druga edycja reality-show „Kto poślubi mojego syna?” po trzech odcinkach gromadzi o 800 tysięcy widzów mniej niż premierowa odsłona formatu, emitowana rok temu. TVN w czasie nadawania programu notuje słabsze wyniki niż TVP2 i Polsat.

Program „Kto poślubi mojego syna?” na antenie TVN pokazywany jest w środy - przez pierwsze dwa tygodnie września br. o godz. 21.30, a od zeszłej środy o 20.50. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki drugiej edycji reality-show oglądało średnio 1,25 mln osób. Przełożyło się to na 9,05 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 11,11 proc. w grupie komercyjnej.

Najwięcej widzów dotąd zgromadził pierwszy odcinek nowej serii programu, który przyciągnął przed ekrany 1,4 mln osób.

Widownia „Kto poślubi mojego syna?” odcinek po odcinku

Kto poślubi mojego syna?

Wszyscy 4+

Data

Start

AMR

SHR%

02-09-2015

21:30:00

1 399 737

10,85%

09-09-2015

21:29:00

1 181 276

8,81%

16-09-2015

20:49:00

1 178 260

7,75%

Emitowana rok temu pierwsza seria „Kto poślubi mojego syna?” cieszyła się zdecydowanie większą popularnością. Oglądało ją 2,04 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 15,01 proc. i 17,68 proc.

W czasie nadawania „Kto poślubi mojego syna?” TVN zajmuje trzecie miejsce w rynku. Liderem jest w tym czasie TVP2, która nadając „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, osiąga 21,42 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat, nadający filmy fabularne, „Top Chefa” i „Rinke za kratami” (10,37 proc.). Gorzej od TVN wypada Jedynka („Debata”, „Po prostu”, „Naród Putina” „Kryptonim szef”; 6,31 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

2 967 676

21,42%

15,83%

Polsat

1 436 410

10,37%

15,17%

TVN - Kto pośubi mojego syna?

1 254 262

9,05%

11,11%

TVP1

873 965

6,31%

5,01%

W programie „Kto poślubi mojego syna?” trzech synów wraz z matkami szuka partnerek na całe życie. Bohaterką formatu jest też kobieta, której matka pomaga znaleźć męża. Gospodynią show jest Agnieszka Jastrzębska, a za jego produkcję wykonawczą odpowiada firma Earl Grey.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kto poślubi mojego syna?” ma o 800 tys. widzów mniej niż rok temu

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Obserwator.
Nie dziwi mnie to. Nie wiem kto tam dobierał uczestników...ale generalnie słabizna i muł. Format do odstrzału. Kolejny w tej ramówce TVN. Z całą sympatią dla TVN ma mega słabą ramówke.
odpowiedź
User
Axe
A z czego miał dobierać, skoro nikt normalny nie wziąłby udziału w takiej żenadzie
odpowiedź
User
deze
Dziwne że zdecydowali się na drugą edycję po żenujących wynikach pierwszej serii. Ktoś musiał zarobić?
odpowiedź