Dzięki aferze z Janoszek Krzysztof Stanowski w lipcu był czołowym dziennikarzem na Twitterze/X
Współtwórca Kanału Sportowego Krzysztof Stanowski był w zdecydowanie najbardziej zasięgowym dziennikarzem na Twitterze/X. Jego treści były wyświetlone 38,3 mln razy - wynika z danych PSMM Monitoring & More. - Zasięg jego konta ma związek z publikacją filmu dotyczącego afery wokół Natalii Janoszek - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marcin Szczupak z PSMM Monitoring & More.
Krzysztof Stanowski kolejny miesiąc jest niekwestionowanym liderem zasięgów osiąganych na Twitterze/X spośród aktywnych dziennikarzy i publicystów. Jak pokazują dane PSMM Monitoring & More, w lipcu autorskie wpisy dziennikarza Kanału Sportowego miały 38,3 mln odsłon. To znacznie więcej niż zajmujących kolejne miejsca agregującego newsy Łukasza Boka (20 mln wyświetleń) i Jakuba Wiecha, redaktora naczelnego Energetyka24.
- Jeśli chodzi o Krzysztofa Stanowskiego, zasięg jego konta w lipcu br. ma związek z publikacją filmu dotyczącego afery wokół Natalii Janoszek - uważa Marcin Szczupak z PSMM Monitoring & More. - Trzeba też zauważyć, że Stanowski od dawna jest zasięgowym numerem jeden w tej kategorii na Twitterze (zwanym też X) i praktycznie co miesiąc jest liderem zestawienia - dodaje Szczupak w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl.
- Ostatnie dni lipca to zarówno druga odsłona filmu o Janoszek, ale też tłumaczenie się z wykorzystania piosenki Edyty Bartosiewicz (plus wątek o sądownictwie). To wtedy Stanowski mówiąc potocznie „odjechał" reszcie i ostatecznie jego zasięg jest dwukrotnie większy niż osoby nr 2 na podium. Wcześniejsze popularne wpisy dotyczyły też postaci, którą stworzył jadąc do Indii (Khris Stan Khan) - analizuje lipcowe zasięgi dziennikarza Marcin Szczupak.
Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują Łukasz Warzecha, Tomasz Lis (będący jeszcze w kwietniu na podium), Szymon Jadczak z Wirtualnej Polski, Bartłomiej Wypartowicz z Defence24, Michał Pol z Kanału Sportowego, Marcin Dobski z Salonu24, Mateusz Grzeszczuk, Rafał Frąckiewicz i Tomasz Włodarczyk.
Najpopularniejsi dziennikarze i publicyści w lipcu 2023 r. na Twitterze. Ranking wg sumy wyświetleń wpisów opublikowanych w ubiegłym miesiącu.
1️⃣ @K_Stanowski 🔥 38,3 mln wyświetleń
2️⃣ @LukaszBok 20 mln wyświetleń
3️⃣ @jakubwiech 17,3 mln wyświetleń
Pozostałe osoby z czołówki:… pic.twitter.com/RFGvfGwfuM— Marcin Szczupak (@marcinszczupak) August 2, 2023
Brak zasięgowych profili dziennikarek na Twitterze/X
Marcin Szczupak z PSMM Monitoring & More zwraca uwagę, że w zestawieniu niemal nie ma dziennikarek ani publicystek.
- Mamy w czołówce dwie kobiety. To blogerka Kataryna i Agnieszka Gozdyra, ale niestety obie panie są poza pierwszą trzydziestką. To się zdarza niestety regularnie - komentuje ekspert.
Wpisy Kataryny (miejsce 14.) miały w lipcu 7,2 mln wyświetleń, a Agnieszki Gozdyry (miejsce 25.) 5,2 mln wyświetleń. W TOP100 znalazły się jeszcze na miejscu 33. Dominika Długosz ("Newsweek") z wynikiem 4 mln wyświetleń, na 38. Bianka Mikołajewska (Wirtualna Polska) z 3 mln wyświetleń. Na dalszych pozycjach Blanka Aleksowska (miejsce 55.), Żaneta Gotowalska-Wróblewska (57.), Dominika Wielowieyska (60.), Ewa Zajączkowska-Hernik (68.) i Sylwia Czubkowska (96.) - wynika z danych udostępnionych Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Dzięki aferze z Janoszek Krzysztof Stanowski w lipcu był czołowym dziennikarzem na Twitterze/X
Edyta Bartosiewicz zgrabnie ją opisała, skończcie już, wystarczy. Proszę.
No sorry, skoro najpopularniejsza jest po za top30, to za co im płacić xd