SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Deloitte Digital tworzy dział digital media, na czele Krzysztof Przybysławski

Agencja Deloitte Digital integruje działania z kilku obszarów, budując dział digital media. Pokieruje nim Krzysztof Przybysławski, który dołączył do firmy jako digital media director.

Krzysztof PrzybysławskiKrzysztof Przybysławski

Nowy dział digital media obejmie trzy obszary działań Deloitte Digital -  social mediów, performance marketingu oraz analityki internetowej. Za rozwój komórki odpowiadał będzie Krzysztof Przybysławski, który poprzednio pracował w agencji personalizacyjnej HitSpot Media, gdzie zajmował stanowisko managing directora.

- Coraz częściej klienci oczekują od nas, że nie tylko stworzymy przyciągającą uwagę kampanię czy koncept, ale również wskażemy im jak najskuteczniej dotrzeć do ich odbiorców. Stąd rozwój oferty w zakresie marketing automation, który pozwala zintegrować działania z kilku obszarów i zapewnić klientom kompleksową „opiekę” - komentuje Olgierd Cygan, lider Deloitte Digital w regionie Europy Środkowej.

Nowy dział skupi się na działaniach z obszaru marketingu cyfrowego, które obejmą m.in. analitykę, komunikację social media, kampanie SEO/SEM czy wykorzystanie narzędzi marketing automation. Ponadto zespół będzie pracował nad rozwojem usług łączenia danych o użytkownikach z różnych źródeł (platformy DPM) i rozbudową obszaru zakupu programatycznego mediów.

Deloitte Digital pracuje dla takich marek jak Mirinda, Pepsi czy Black Red White. Firma rozwija się także biznesowo poprzez inwestycje - w tym roku dokonano zakupu szwedzkiej agencji Acne.
 

 

Dołącz do dyskusji: Deloitte Digital tworzy dział digital media, na czele Krzysztof Przybysławski

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dominik
Krzychu, powodzenia!
odpowiedź