Deloitte Digital tworzy dział digital media, na czele Krzysztof Przybysławski
Agencja Deloitte Digital integruje działania z kilku obszarów, budując dział digital media. Pokieruje nim Krzysztof Przybysławski, który dołączył do firmy jako digital media director.
Nowy dział digital media obejmie trzy obszary działań Deloitte Digital - social mediów, performance marketingu oraz analityki internetowej. Za rozwój komórki odpowiadał będzie Krzysztof Przybysławski, który poprzednio pracował w agencji personalizacyjnej HitSpot Media, gdzie zajmował stanowisko managing directora.
- Coraz częściej klienci oczekują od nas, że nie tylko stworzymy przyciągającą uwagę kampanię czy koncept, ale również wskażemy im jak najskuteczniej dotrzeć do ich odbiorców. Stąd rozwój oferty w zakresie marketing automation, który pozwala zintegrować działania z kilku obszarów i zapewnić klientom kompleksową „opiekę” - komentuje Olgierd Cygan, lider Deloitte Digital w regionie Europy Środkowej.
Nowy dział skupi się na działaniach z obszaru marketingu cyfrowego, które obejmą m.in. analitykę, komunikację social media, kampanie SEO/SEM czy wykorzystanie narzędzi marketing automation. Ponadto zespół będzie pracował nad rozwojem usług łączenia danych o użytkownikach z różnych źródeł (platformy DPM) i rozbudową obszaru zakupu programatycznego mediów.
Deloitte Digital pracuje dla takich marek jak Mirinda, Pepsi czy Black Red White. Firma rozwija się także biznesowo poprzez inwestycje - w tym roku dokonano zakupu szwedzkiej agencji Acne.
Dołącz do dyskusji: Deloitte Digital tworzy dział digital media, na czele Krzysztof Przybysławski