Krzysztof Piątek ambasadorem akcji „Woda, która Pomaga” Kingi Pienińskiej
Firma Oshee, producent wody mineralnej Kinga Pienińska, rozpoczęła kampanię charytatywną „Woda, która Pomaga”. Jej ambasadorem marketingowym jest piłkarz Krzysztof Piątek.
W ramach akcji 5 proc. środków sprzedaży specjalnej linii wód Kinga Pienińska, sygnowanych symbolem tej kampanii, zostanie przeznaczonych na wsparcie wybranych placówek opieki zdrowotnej nad dziećmi. W obecnej odsłonę są to Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie, Wojewódzki Szpital Dziecięcy w Bydgoszczy oraz Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach.
Akcja została zainaugurowana pod koniec ub.r., gdy w krakowskiej placówce nieodwracalnej awarii uległo urządzenie niezbędne w procesie diagnozowania i leczenia dzieci z nowotworami oraz chorobami przewodu pokarmowego. - Zakup nowej aparatury dla szpitala w Krakowie był możliwy dzięki rzeszy konsumentów, których świadomy wybór Kingi Pienińskiej przełożył się na pomoc chorym dzieciom. Ta sytuacja pokazała, jakie znaczenie ma nawet niewielki gest jednostki w powodzeniu wielkiej sprawy - opisuje Kamila Rybikowska, rzecznik prasowy marki Kinga Pienińska.
Ambasadorem marketingowym nowej odsłony kampanii jest piłkarz Krzysztof Piątek. Piłkarz w maju br. podpisał umowę z Oshee dotyczącą reklamowania napojów i przekąsek funkcjonalnych Oshee, wody mineralnej Kinga Pienińska i produktów bezglutenowych Sonko.
Krzysztof Piątek w okresie letnim wystąpił w kampanii reklamującej ofertę Homebox w sieci telekomunikacyjnej Play, a od września promuje grę wideo „FIFA 20”.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Piątek ambasadorem akcji „Woda, która Pomaga” Kingi Pienińskiej