SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kropka TV” z Biedronki dodatkiem do „Pani Domu”

Do najnowszego wydania dwutygodnika „Pani Domu” (Edipresse Polska), który ukazało się w miniony poniedziałek, dołączono ostatni numer tygodnika telewizyjnego „Kropka TV” (P&P), sprzedawanego tylko w sieci sklepów Biedronka.

- Akcja jest jednorazowa i ma za zadanie promocję magazynu „Kropka TV” poza siecią Biedronka oraz dotarcie do nowej grupy potencjalnych czytelniczek. „Kropka TV” oprócz programu telewizyjnego zawiera rozbudowaną część poradnikową, stąd też wybór „Pani Domu” jako nośnika był naturalny - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Sękowska, specjalista ds. PR w Edipresse Polska. Spółka ta jest większościowym udziałowcem P&P, czyli wydawcy „Kropki TV”.

Wersja „Pani Domu” z dodatkiem w postaci „Kropki TV” kosztuje 2,99 zł, a nakład tej mutacji to 50 tys. egz. Cały nakład najnowszego wydania „Pani Domu” to 220 tys. egz. - numer jest też dostępny w wersji podstawowej za 1,79 zł oraz w mutacji z książką za 12,99 zł.

Najnowsze wydanie dwutygodnika wspiera kampania reklamowa w telewizji, realizowana w takich stacjach jak TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TV Puls, TTV oraz w kanałach tematycznych TVP i Polsatu. Działania przygotował wydawca, media zakupił dom mediowy Mediacom.

Dodajmy, że „Pani Domu” z początkiem stycznia br. została odświeżona - jest w niej więcej porad, pojawiła się nowa rubryka „Z archiwum tajemnic” czy listy czytelniczek. Do 10 stron został powiększony dział o domu i ogrodzie. Odświeżona została też szata graficzna tytułu.

Z danych ZKDP wynika, że w październiku ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Pani Domu” wyniosła 97 157 egz. Wydawca nie podaje wyników sprzedaży „Kropki TV” (nie jest objęta kontrolą ZKDP).

Dołącz do dyskusji: „Kropka TV” z Biedronki dodatkiem do „Pani Domu”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl