Kreatywność tematem przewodnim wszystkich edycji "Vogue"
Wydawca "Vogue" Condé Nast podjął decyzję o poświęceniu wszystkich 27. edycji magazynu w marcu jednemu tematowi przewodniemu - kreatywności.
To już drugi raz w historii, kiedy "Vogue" na całym świecie będzie miał wspólny temat przewodni. Począwszy od brytyjskiej edycji, którą na rynek trafi już 5 lutego, marcowe edycje "Vogue" będą poświęcone kreatywności.
Anna Wintour, nadzorująca wszystkie wydania "Vogue" na świecie, zapowiada że na łamy marcowych numerów trafią "największe nazwiska z branży modowej" i "najjaśniejsze młode gwiazdy mody, muzyki, sztuki i filmu".
W Polsce magazyn "Vogue" od lutego 2018 roku wydaje Visteria. Magazyn ukazuje się m.in. we Francji, USA, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Niemczech, Japonii, Korei Południowej, Tajlandii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Meksyku.
Dołącz do dyskusji: Kreatywność tematem przewodnim wszystkich edycji "Vogue"