„Kraków to stan umysłu” - skoczek, Miss Polski i konstruktor zachęcają do studiowania w Krakowie
Rozpoczęła się kampania promująca możliwości studiowania w Krakowie. Twarzami akcji pod hasłem „Kraków to stan umysłu” są skoczek narciarski Maciej Kot, Miss Polski 2012 Katarzyna Krzeszowska i konstruktor Michał Gazda.
Kampania „Kraków to stan umysłu” podkreśla, że warto studiować w Krakowie nie tylko nie tylko ze względu na tradycję akademicką i wysoki poziom tutejszych uczelni, lecz również dlatego, że można tu realizować pasje i odnosić sukcesy w różnych dziedzinach.
Odzwierciedlają to bohaterowie reklam: Maciej Kot, Katarzyna Krzeszowska i Michał Gazda, którzy są studentami krakowskich uczelni. Akcja jest skierowana zarówno do maturzystów, jak też ich rodziców i znajomych.
Kampania jest prowadzona przede wszystkim na outdoorze (billboardy i citylighty w Warszawie, Katowicach, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie), a także w prasie (reklama w „Rzeczpospolitej” przy „Rankingu Szkół Wyższych”).
Kreację kampanii przygotowała agencja Opcom, a za realizację działań odpowiada firma Business Consulting. Akcja potrwa dwa tygodnie.
Dołącz do dyskusji: „Kraków to stan umysłu” - skoczek, Miss Polski i konstruktor zachęcają do studiowania w Krakowie
Skąpstwo, nieróbstwo, prowincjonalizm i kompleksy (poza wyjątkami na przestrzeni historii - na palcach u obu rąk policzyć).