Kosmiczne selfie reklamuje Samsung Galaxy S10
Samsung rozpoczął europejską kampanię smartfona Samsung Galaxy S10 z technologią 5G. Reklamy, w których firma chce odejść od typowego prezentowania telefonów komórkowych przygotowała agencja BBH London.
Nowa kampania Samsunga ma w pełni zaprezentować możliwości smartfona Galaxy S10 z technologią 5G.
Will Lion, partner zarządzający ds strategii w agencji BBH London, która przygotowała kampanię wyjaśnił, że w tej kampanii chodziło przede wszystkim o to, by odejść od typowego schematycznego promowania telefonu komórkowego poprzez spektakularne zdjęcia urządzenia.
Stąd pomysł na kampanię #SpaceSelfie. Użytkownicy są zachęcani, by zrobili sobie selfie, które potem zostanie nałożone na obraz naszej planety z kosmosu. Na orbicie okołoziemskiej na wysokości ok. 20 km umieszczono specjalnie zaprojektowany balon wielkości połowy boiska do koszykówki. Tam z kolei umieszczono telefon Samsunga, który odbiera selfie przesyłane z Ziemi i nakłada je w czasie rzeczywistym na obrazy naszej planety z kosmosu. Powstają dzięki temu kosmiczne selfie, którymi internauci mogą się chwalić i dzielić w social mediach.
W kampanię zaangażowano szereg influencerów w Europie, wśród nich m.in. modelkę i aktorkę Carę Delevingne. Samsung przy kampanii współpracował z agencją BBH London, Unit 9, FlightLine Films. Obsługą PR zajęła się agencja FleishmanHillard Fishburn, odpowiedzialna także za współpracę z influencerami. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom należący do Publicis Media.
W ostatnim czasie nowym ambasadorem marki Samsung w Polsce został raper Wojtek Sokół, który będzie promować Samsung Galaxy Note 10.
Dołącz do dyskusji: Kosmiczne selfie reklamuje Samsung Galaxy S10