Konspol reklamuje kiełbaski śląskie i przekąski
Konspol startuje z kampanią reklamową, promującą kiełbaski śląskie, kiełbasę śląską z kurczaka oraz przekąski, m.in. panierowane polędwiczki i tortille.
Marka podkreśla w swoich działaniach promocyjnych wysoką jakość oferowanych produktów i przywiązanie do tradycji.
Od maja w głównych stacjach telewizyjnych pojawią się billboardy sponsorskie. Trwa także kampania outdoorowa, która realizowana będzie na kilkuset nośnikach (w tym formatach: BB, SD i BUS) w największych miastach Polski m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie Wrocławiu, Gdańsku, Szczecinie i Katowicach.
Dodatkowo, działania wspierane są w social mediach oraz za pośrednictwem aktywności PR.
Firma Konspol nie podaje, z jakimi agencjami współpracowała przy tworzeniu i realizacji kampanii.
Dołącz do dyskusji: Konspol reklamuje kiełbaski śląskie i przekąski