„Komisarz Alex” stracił 235 tys. widzów
21. sezon „Komisarza Alexa” po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 975 tys. widzów, o ok. 235 tys. mniej niż pokazywana rok temu 19. odsłona produkcji (po czterech odcinkach) - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
![serial “Komisarz Alex”, fot. tvp](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/komisarzalex2017655.jpg)
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków 21. odsłony „Komisarza Alexa” (emitowanych w soboty o godz. 20.25, w okresie od 9 do 23 marca br.) wyniosła 975 tys. osób. Przełożyło się to na 7,97 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,03 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/komisarz-alex-serial-tvp1-19-sezon-ogladalnosc ##
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 16 marca - śledziło go 994 tys. osób.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/imagesnew/komisarzalex280324-6605a3025cab4.png)
Widownia produkcji względem 19. serii emitowanej wiosną ub.r. spadła. Po czterech odcinkach „Komisarz Alex” gromadził wówczas średnio 1,21 mln widzów, co przełożyło się na 9,48 proc. udziału w grupie 4+, 5,86 proc. w grupie 16-49 oraz 6,91 proc. w grupie 16-59.
„Komisarz Alex” oparty jest na niemiecko-austriackiej produkcji zatytułowanej „Komisarz Rex”, producentem wykonawczym polskiej wersji jest spółka Water Color Studio.
Serial na zlecenie TVP1 realizuje Sławomir Jóźwik, prezes Water Color Studio.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 7,68 proc.
Dołącz do dyskusji: „Komisarz Alex” stracił 235 tys. widzów