Škoda Polska promuje się przy relacjach z Tour de France w Eurosporcie
Škoda Polska (Volkswagen Group Polska) rozpoczęła współpracę z kanałem Eurosport. Marka będzie sponsorować relacje z wyścigu Tour de France na kanałach tego nadawcy. Akcję „Tour de Škoda” wspiera konkurs, a za działania komunikacyjne odpowiada MediaCom Warszawa.
Škoda Polska jest w sponsorem relacji z Tour de France na kanałach Eurosportu. W ramach tej współpracy w minioną sobotę ruszyło też internetowe studio eksperckie, w którym znani komentatorzy i eksperci na fanpage’ach Eurosportu oraz Škoda Polska rozmawiają na temat słynnego wyścigu.
Wspólna inicjatywa nosi nazwę „Tour de Škoda” i wspierana będzie konkursem, w którym będzie można sprawdzić swoją wiedzę na temat samochodów sponsora, wyścigu Tour de France oraz kolarstwa.
- Zależy nam na tym, aby wprowadzić nową jakość do sposobu, w jaki nasi widzowie śledzą imprezy sportowe i w jaki sposób przeżywają emocje. Eurosport nie ma sobie równych w tym zakresie. Współpraca ze Škoda realizowana jest w ramach Eurosport Experience, rozwiązania dzięki któremu jesteśmy w stanie dostarczyć narzędzi do budowania emocjonalnej więzi pomiędzy marką i konsumentem - opisuje Jacek Szymczyk, ad sales director w Polsce, Discovery Networks.
Internetowe studio, realizowane w oparciu o platformę Eurosport Experience, będzie nadawać w każdy weekend do 24 lipca br. Kibice będą mogli śledzić relację poprzez streaming na żywo na fanpage’ach Eurosportu, który ma obecnie 370 tys. fanów oraz Škoda Polska - przed i po kolejnych etapach wyścigu.
Wśród ekspertów komentujących zmagania kolarzy będą m.in. Tomasz Jaroński, Krzysztof Wyrzykowski, Adam Probosz oraz były kolarz Dariusz Baranowski. Škoda będzie również sponsorem transmisji z Tour de France na antenie Eurosportu, a akcja będzie wspierana działaniami w mediach społecznościowych.
Elementem „Tour de Škoda” będzie konkurs zachęcający do sprawdzenia swojej kolarskiej wiedzy, a także opisania w kreatywny sposób pasji do dwóch kółek. Nagrodami w nim są rower Škody, kaski, plecaki, torby oraz zestawy gadżetów rowerowych. Nagrodzonych zostanie 100 najciekawszych odpowiedzi.
Za koncepcję i realizację projektu dla Škoda Polska odpowiedzialny jest zespół Brand Partnership Discovery Media, projekt realizowany jest we współpracy z domem mediowym MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Škoda Polska promuje się przy relacjach z Tour de France w Eurosporcie