SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kochanie, zaskocz mnie” - Bakoma Jogurt Naturalny Gęsty reklamowany w internecie

Na Facebooku ruszyła internetowa odsłona kampanii reklamowej Jogurtu Naturalnego Gęstego marki Bakoma. Za przygotowanie  i realizację akcji odpowiada agencja Goldbach Interactive Poland.

Internetowa kampania Jogurtu Naturalnego Gęstego marki Bakoma jest prowadzona w serwisie KuchniaJogurtowa.pl i związanym z nim fanpage’u facebookowym. Działania pod hasłem „Kochanie, zaskocz mnie” są skierowane głównie do kobiet. Bakoma chce im ułatwić codzienne wybory kulinarne, podsuwając rady i inspiracje.

- Tradycyjną kuchnię przeciwstawiamy zdrowym i lekkim, a przede wszystkim oryginalnym potrawom stworzonym przez internautki. Codzienne kulinarne zmagania zmieniamy w kreatywną przestrzeń wymiany doświadczeń i kuchennych sztuczek - opisuje Maria Czarkowska, head of social & PR w realizującej tę kampanię agencji Goldbach Interactive Poland.

Aktywności w internecie są uzupełnieniem prowadzonej od czerwca br. kampanii telewizyjnej (przeczytaj więcej i obejrzyj spot). Działania będą prowadzone do października.

Na początek przyszłego roku jest już planowany kolejny etap akcji, w którym większy nacisk zostanie położony na kuchnię świata.

Dołącz do dyskusji: „Kochanie, zaskocz mnie” - Bakoma Jogurt Naturalny Gęsty reklamowany w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl