Kobiecy Wizaz.pl przeszedł metamorfozę
Kobiecy wortal internetowy Wizaz.pl przeszedł gruntowną przebudowę. Największe zmiany dotyczą wyglądu i grafiki, jednak dotknęły one również struktury i tematyki serwisu.
Rozbudowano istniejące wcześniej działy (Makijaż, Fryzury, Pielęgnacja i Moda) oraz dodano nowe (Trends&News a w nim - LUX, Mężczyzna). W serwisie pojawiły się m.in. galerie mody, galerie fryzur i makijaży, interaktywne porady mistrzów i profesjonalistów czy też interaktywny poradnikowy dział "Mam problem".
Najważniejszą ofertą wortalu nadal jest katalog ocen kosmetyków - Kosmetyk Wszech Czasów. Użytkownicy mogą w nim odnaleźć konkretny kosmetyk i zapoznać się z oceną innych konsumentów. Na chwilę obecną katalog zawiera około 290 tys. opinii internautów.
Nowy projekt graficzny i logo serwisu zaprojektował Grzegorz Niepewny współpracujący z ADV.pl, a wdrożenie projektu zmian odbyło się przy pomocy firmy WebStyle.
Wortal Wizaz.pl powstał w 2000 roku z inicjatywy Agnieszki i Tomasza Zembrzyckich. Koncentruje się na zagadnieniach związanych z kosmetykami, zdrowiem i urodą. Według Google Analytics wortal odwiedza miesięcznie około 2,5 mln użytkowników co sytuuje go w czołówce najpopularniejszych wortali w kategorii Style życia (dane za styczeń br.).
Dołącz do dyskusji: Kobiecy Wizaz.pl przeszedł metamorfozę