Zalando reklamuje klub zakupowy Zalando Lounge (wideo)
Platforma zakupowa Zalando rozpoczęła pierwszą zintegrowaną kampanię reklamową klubu zakupowego Zalando Lounge. Działania pod hasłem „Explore mode ON" są prowadzone równocześnie w Polsce, Niemczech, Francji, Szwecji, Danii, Finlandii oraz Hiszpanii
Klub zakupowy Zalando Lounge rozpoczyna swoją pierwszą zintegrowaną kampanię marketingową 360º w Polsce, Niemczech, Francji, Szwecji, Danii, Finlandii oraz Hiszpanii.
Od momentu powstania w 2010 roku Zalando Lounge oferuje wyselekcjonowany wybór marek i kampanii sprzedażowych z produktami modowymi w cenach obniżonych nawet o 75 proc. Jest obecne na 14 europejskich rynkach, a w 2020 roku jego GMV po raz pierwszy przekroczyło 1 miliard euro.
Hasło kampanii „Explore mode ON" zachęca do odkrywania okazji modowych, które czekają w Zalando Lounge każdego dnia.
- Chociaż Zalando Lounge odnotowuje naprawdę silne wzrosty, wciąż pozostaje trochę ukrytą tajemnicą, którą teraz zaczynamy aktywniej dzielić się z konsumentami. Poprzez naszą pierwszą kampanię chcemy zaprezentować Lounge i spozycjonować się jako główne miejsce w Europie do dokonywania zakupów modowych w obniżonych cenach, otwierając drzwi do ekscytujących modowych doświadczeń dla świadomych stylu klientów, każdego dnia i w każdym miejscu - mówi Lisa Miczaika, wiceprezes Zalando Lounge ds. rynków i sprzedaży.
Kampania będzie realizowana do 21 listopada w takich kanałach jak: telewizja, (D)OOH, social media oraz interaktywny landing page. Kampanii towarzyszą współprace z właściwymi dla danego rynku influencerami, takimi jak na przykład Alexmandostyle. Kampania została opracowana wspólnie z agencją BETC.
Dołącz do dyskusji: Zalando reklamuje klub zakupowy Zalando Lounge (wideo)