Klimatyczne logo dla Poznania
Agencja Reklamowa Double Brand wygrała konkurs na logo Roku Klimatui Środowiska w Poznaniu zorganizowany przez Urząd Miasta Poznania.
Logo zostało wybrane spośród 23 nadesłanych propozycji różnychagencji.
Zwycięski projekt bazuje na motywie drzewka, które symbolizujebliskość przyrodzie i ochronę środowiska.
Logo będzie pojawiać się w Polsce i za granicą na wszelkichmateriałach wspierających działania planowane przez Miasto Poznań.W związku z tym występuje ono w dwóch wersjach: polsko- ianglojęzycznej. Prosty pomysł w połączeniu z pozytywnymi barwamiinspirowanymi naturą pozwolą wszystkim zapamiętać i skojarzyć znakz tematami proekologicznymi.
W grudniu 2008 roku Miasto Poznań będzie gospodarzem 14. SesjiKonferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych,dotyczącej zmian Klimatu - największej tego typu konferencji naświecie. Dlatego rok 2008 obchodzony będzie w Poznaniu jako RokKlimatu i Środowiska, któremu mają towarzyszyć liczne spotkania iimprezy.
Dołącz do dyskusji: Klimatyczne logo dla Poznania