Klienci szukają okazji poprzez narzędzia społecznościowe
W tym roku, być może bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, konsumenci szukają różnego rodzaju promocji i okazji przy robieniu zakupów. W przypadku internetu oznacza to, że coraz częściej wykorzystują techniki społecznościowe.
Z badania przeprowadzonego przez firmy Guidance i Synovate wynika, że według blisko 30 procent klientów najlepszym sposobem na zdobycie wiedzy o okazjach w sieci są serwisy społecznościowe, komentarze innych użytkowników oraz linki otrzymane od znajomych - informuje serwis Marketing Charts.
Jednak największa grupa respondentów (45 procent) wskazała tutaj na wiadomości e-mail otrzymane od internetowych sprzedawców.
Następnie badani najczęściej wskazywali na znajomych, od których otrzymali link do danego produktu (16,5 procenta), wiadomości umieszczane przez sprzedawców na ich witrynach (16 procent), banery reklamowe (10 procent), komentarze innych kupujących na stronie sklepu (9 procent) oraz znajomych z serwisów społecznościowych (3 procent).
Dołącz do dyskusji: Klienci szukają okazji poprzez narzędzia społecznościowe
http://dobre-narzedzia.blogspot.com