SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kerris będzie reklamować Hortex

Agencja Kerris wygrała przetarg Hortex na koncept kreatywny i obsługę kreatywną marki w 2024 roku. Współpraca obejmuje stworzenie projektu opakowań dla nowego produktu, produkcję materiałów 360 oraz koordynację działań z influencerami. 

Prace nad produkcją materiałów ruszają już teraz, a oficjalny launch kampanii jest zaplanowany na 2024 rok.

- Współpraca z Kerris to dla nas kolejny krok w kierunku innowacji i świeżego spojrzenia na nasze produkty. Wierzymy, że doświadczenie i kreatywność agencji pozwolą nam dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców i wzmocnić pozycję naszej marki na rynku - podkreśla Jerzy Stańczyk, starszy kierownik marki Hortex.

W ubiegłym roku agencja Opus B przygotowała kampanię reklamową Hortex warzyw na patelnię. Zespół agencji opracował spot telewizyjny oraz key visual, na bazie którego powstały materiały POS.

Projekt jest realizowany w ramach kolektywu Pragmatycy.

Dołącz do dyskusji: Kerris będzie reklamować Hortex

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl