„Kaufland. Dobre miejsce” - sieć promuje się jako pracodawca
Kaufland rozpoczął kampanię employerbrandingową, w której przedstawia firmę widzianą oczami osób w niej zatrudnionych. Działania pod hasłem „Kaufland. Dobre miejsce” przygotowała agencja MJCC.
W kampanii „Kaufland. Dobre miejsce” ukazane zostaną aspekty wyróżniające pracę w strukturach firmy, takie jak atrakcyjne warunki zatrudnienia, międzynarodowe środowisko, możliwości rozwoju. Ambasadorami akcji są sami pracownicy.
- W firmie Kaufland dbamy o zadowolenie naszych pracowników, bez których sukces przedsiębiorstwa nie byłby możliwy. Uważnie wsłuchujemy się w ich głos i dokładamy starań, by miejsce, które razem tworzymy, było atrakcyjne nie tylko pod względem warunków finansowych, ale także możliwości rozwoju, angażowania się w działania społeczne i − co najważniejsze – atmosfery. Bardzo cieszy nas fakt, że nasze starania doceniają także osoby dopiero rozpoczynające swoją karierę w handlu. W tym roku zainteresowanie praktykami letnimi w naszej firmie było rekordowe - mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor pionu personalnego Kaufland.
Kampania „Kaufland. Dobre miejsce” obejmie głównie działania w social mediach – na Facebooku, LinkedIn i Instagramie w formie InstaStories.
Za działania employerbrandingowe Kaufland i realizację najnowszej kampanii sieci odpowiada agencja MJCC.
W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 224 markety i zatrudnia ok. 16 000 osób.
Dołącz do dyskusji: „Kaufland. Dobre miejsce” - sieć promuje się jako pracodawca